یادگاری شهید رئیسی برای خانواده ایثارگران

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر گفت: سامانه «شاهد سیر» اسفند سال گذشته توسط شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی به منظور ایجاد عدالت و دسترسی تمام خانواده شهدا و ایثارگران به خدمات گردشگری رونمایی شد که یادگار خوبی از ایشان برای این قشر از جامعه است. 

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، میثم جعفری در جلسه هماهنگی نحوه ارائه خدمات زیارتی و گردشگری به خانواده شاهد و ایثارگر که با حضور مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان شهید رسول‌زاده به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سال گذشته و سه ماهه اول سالجاری و همچنین تغییرات ایجاد شده در حوزه گردشگری، اظهار داشت: کلیه خدمات گردشگری از طریق نشانی اینترنتی «شاهد سیر» به آدرس https://shahedseyr.ir انجام می شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه به صورت مستقیم از خدمات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی افزود: در این سامانه با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای تمام خانواده شاهد و ایثارگر، کیف پولی در نظر گرفته شده و این قشر از جامعه می‌توانند هزینه‌های اقامتی خود را از طریق این بن کارت پرداخت کنند.

جعفری ادامه داد: همچنین مخاطبان این طرح می‌توانند از این بن کارت در سایر مراکز تفریحی، سیاحتی و رستوران‌های طرف قرارداد استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر در خصوص ظرفیت‌های گردشگری این سازمان هم گفت: تا سال گذشته این سازمان حدود ۷۰۰ تخت در هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی تحت پوشش برای خانواده شاهد و ایثارگر در اختیار داشت که با اضافه شدن موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به سازمان، این ظرفیت تا ۲ هزار تخت در سراسر کشور افزایش می یابد.

جعفری در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح اظهار داشت: سال گذشته میزان اعتبار تخصیص یافته برای خدمات گردشگری ۹۰۰ میلیارد ریال بود که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگان این اعتبار در سالجاری پنج هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha