۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85524847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85524847
کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری پنج نفر در رابطه با کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به دنبال وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کامیاران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پس از هماهنگی با مراجع قضایی جاعل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۵ فقره کلاهبرداری از نوع جعل پروانه کسب، برداشت غیرقانونی از حساب تعاونی و فروش املاک مال غیر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار آزادی با بیان اینکه چهار نفر از همدستان جاعل نیز دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

انهدام باند سارقان رینگ و لاستیک در سنندج

جانشین فرمانده انتظامی کردستان هم از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان رینگ و لاستیک با کشف ۲۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

سردار لطف اله دارابی اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت رینگ و لاستیک در شهر سنندج، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، اعضای یک باند چهار نفره سارق سابقه دار رینگ و لاستیک را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی سه نفر از اعضای این باند در شهر سنندج و نفر دیگر در یکی از شهرستان های اطراف در مخفیگاهش دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل، متهمان به ۲۴ فقره سرقت رینگ و لاستیک اعتراف کردند، گفت: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha