۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85525053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه مدرسه برای اسکان تابستانی در کاشان آماده‌سازی شد

کاشان _ ایرنا _ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: سه مدرسه برای اسکان مهمانان فرهنگی شهرستان تجهیز و آماده شده است.

غلامرضا بخشی موحد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اسکان تابستانی ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنهاست و فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از اداره‌های مناطق، امکان استفاده از طرح را دارند.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه اسکان در این شهرستان‌ افزود: ۴۰ الی ۵۰ نفر روزانه در ستاد اسکان آموزش و پرورش از یکم خرداد تاکنون اسکان یافتند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان بیان کرد: تابستان امسال ۱۵ نفر از فرهنگیان آموزشی و اداری شهرستان با پایگاه‌ اسکان تابستانه آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

بخشی موحد با بیان اینکه ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به صورت حضوری است، گفت: متقاضیان با مراجعه به ستاد یا پایگاه‌ اسکان در اداره آموزش و پرورش کاشان می‌توانند برای ثبت‌نام حضوری اقدام کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر ثبت نام فرهنگیان، خدمات‌دهی به قشرهای دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری، کشوری و افراد عادی نیز امکان پذیر می باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha