۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85525074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ شرکت دانش‌بنیان کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند

سنندج- ایرنا- مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ گفت: ۱۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور تحت پوشش پارک، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند.

جمال افضلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: پاویون پارک علم و فناوری کردستان با حضور ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدفناور در مساحت ۷۷ مترمربع در سالن پنج برپاست و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتخب، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ یادآور شد: شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور «ذهن ابزارگستر رهاور غرب، صنعت توزین ژوانگه اورامان، ایده‌پرداز به نوبه، ژینا ویرا آرای نو، آماتیس دنیای هنر، گشت سلامت نیشتمان، آفاق تجارت سیر کاژین، بیرا تجارت آتی و فرا پیوند کردستان» از پارک علم و فناوری کردستان در این نمایشگاه حضور دارند.

۱۰ شرکت دانش‌بنیان کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند

افضلی اضافه کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha