۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85525126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان ۲ لوازم خودرو و احشام در ساوه و زرندیه دستگیر شدند

ساوه - ایرنا - فرماندهان انتظامی شهرستان‌های ساوه و زرندیه از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو و احشام در عملیات‌های مختلف در مناطق شمال استان مرکزی خبر دادند.

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی، فرمانده انتظامی ساوه روز یکشنبه اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 11 انقلاب این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مجتبی جمالی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات هدفمند، سرانجام سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به 23 فقره سرقت محتویات داخل خودرو افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق احشام در چتر اطلاعاتی پلیس زرندیه

فرمانده انتظامی زرندیه هم اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام از دامداری های اطراف شهرستان زرندیه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ جعفر اسکینی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ، پس از انجام تحقیقات میدانی لازم، فردی را که اهل یکی از استان های همجوار بود را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت 26 راس گوسفند، پس از مشاهده مستندات قانونی پلیس افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ اسکینی با تاکید بر لزوم توجه دامداران به توصیه های پلیس افزود: کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل بستر ساز وقوع سرقت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha