امام جمعه و استاندار کرمانشاه از حضور مردم در انتخابات قدردانی کردند

کرمانشاه - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و «محمدطیب صحرایی» استاندار در پیام مشترکی از حضور، بصیرت و زمان شناسی مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کردند.

در متن این پیام که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ملت مؤمن و بصیر ایران اسلامی با شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در معرض امتحانی دشوار قرار گرفت. لکن مصیبت فقدان خادم ملت را به حماسه‌ای بزرگ و ماندگار تبدیل و بر ادامه‌ راه شهدای خدمت تاکید کرد.

بر همان اساس شاهدیم که مردم شریف و سربلند استان کرمانشاه، با اقدام بهنگام و زمان شناسی درست، در سایه اقتدار و امنیت نظام اسلامی، در صحنه مهم و تعیین کننده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حضوری پرمعنا یافت و نشان داد که با وجود مشکلات و تنگناهای موجود، در ارتقای تراز مدیریت اجرایی کشور و تعیین سرنوشت خویش، عزمی راسخ دارد.

در ادامه متن این پیام آمده است: اینجانبان با تقدیر و سپاس از حضور تحسین برانگیز و زمانشناسی مردم هوشیار استان و خداقوت به تیم اجرایی ۳۲ هزار نفره برگزاری این انتخابات بزرگ، از درگاه خداوند متعال موفقیت و بهروزی را برای آحاد مردم کرمانشاه خواستاریم و از محضر ملت شریف تقاضامندیم که با حضور پرشورتر در مرحله دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه، کار ارزشمند اما نیمه تمام خود را تمام کنند و رئیس جمهور منتخب را با پشتوانه قدرتمندتری برای حل مشکلات و پیشرفت کشور برگزینند.

به گزارش ایرنا؛ چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف روز جمعه هشتم تیرماه با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از انتخابات «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» با کسب بالاترین رای به دور دوم انتخابات که ۱۵ تیرماه جاری برگزار می شود، راه یافتند.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن بودند که حدود ۳۳ درصد از این افراد در انتخابات شرکت کردند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha