آغاز تمرینات تیم ملی بوکس با جوانگرایی/ فونتانا: از استعدادهای جدید استفاده می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران، گفت: در دور جدید تمرینات، از استعدادها و مشتزنان جوان و البته جدید بهره می‌بریم تا آماده حضور در قهرمانی آسیا شویم.

به گزارش ایرنا، دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از روز دوشنبه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شد تا مشتزنان کشورمان مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. پیکارهای بوکس قاره کهن، آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

در این راستا، فونتانا در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: هدف اول در این بازه زمانی و دور جدید تمرینات، مسابقات قهرمانی آسیاست که پاییز در اردن برگزار می‌شود. در راستای برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حضور در تورنمنت‌های گرجستان، روسیه و صربستان را داریم که فدراسیون در تلاش است تا مقدمات حضور در این رویدادها را برای ما فراهم کند.

وی افزود: مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس در حالی آغاز شد که بسیاری از نفرات حاضر در اردو، جدید و البته جوان هستند. تلاش ما این است تا از استعدادهای جوان استفاده کنیم. در این اردو می‌خواهیم روی مسائل تکنیکی و آمادگی جسمانی بوکسورها کار کنیم.

آغاز تمرینات تیم ملی بوکس با جوانگرایی/ فونتانا: از استعدادهای جدید استفاده می‌کنیم

فونتانا در پاسخ به این سئوال که در مراحل بعدی اردوها امکان دعوت از نفرات دیگری هم وجود دارد؟ اظهار داشت: بله امکانش زیاد است، چون تیم ملی متعلق به همه ورزشکاران مستعد است که باید به تدریج خود را اثبات کنند.

سرمربی تیم ملی ایران، تصریح کرد: مسابقات مهمی داریم، تیم ما در مرحله جدید قرار داشته و جوان شده است و با گذر زمان به ترکیب اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رسید. در هر ورزشی، جوانگرایی امری طبیعی است که باید به تناوب انجام شود و ما سعی داریم از تمامی داشته‌ها بهره ببریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha