۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبر: 85525304
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هلهله‌ برای دختر مازندران

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبر: 85525304
هلهله‌ برای دختر مازندران

ساری- ایرنا- بانوی مازندرانی عضو تیم ملی تنیس جمهوری اسلامی ایران، قهرمان رقابت‌های سطح یک آسیا شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، رقابت های تنیس سطح یک آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال به میزبانی قزاقستان امروز به ایستگاه پایانی رسید.

بازیکنان کشورمان که برای کسب عناوین برتر به مصاف رقبای آسیایی خود رفتند، در مرحله پایانی و آخرین روز این رقابتها، در بخش دختران، هانا شعبان پور بانوی مازندرانی موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ حریف ترکمنستانی خود را از پیش رو بردارد و قهرمانی این دوره از بازی ها را از آن‌خود کند.

آیلین محمدیان فرد نیز با پیروزی ۲ بر یک‌ مقابل تنیسور میزبان عنوان سومی بازی ها را تصاحب کرد.

همچنین در بخش پسران رامتین رافعی با نتیجه ۰-۶ و ۴-۶ مقابل تنیسور قزاق شکست خورد و صاحب عنوان نائب قهرمانی شد.

در این دوره از رقابت ها نمایندگانی از کشورهای ایران، هند، قراقستان، ازبکستان، عراق، سوریه، رومانی و ترکمنستان حضور داشتند.

آریا شعبان نژاد و رامتین رافعی در بخش پسران و هانا شعبان پور، آیلین محمدیان فرد، رومینا رافعی و گلسا رحیمیان در بخش دختران نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند.

این مسابقات ۲ تا ۹ تیر در شهر شمکند قزاقستان برگزار شد که فرشید زیدی هدایت نمایندگان کشورمان را داشت و امیر مهذب نیا نیز به عنوان مربی تیم آسیایی در این دوره از مسابقات حضور یافت.

با این موفقیت جمعی از مردم استان علاوه بر راه‌انداختن کاروان‌های خودرویی و موتوری در خیابان‌های منتهی به منزل شعبان پور، باتجمع‌های هواداری به جشن و شادی پرداختند.

اطراف منزل شعبان پور کانون تجمع هواداران بود و خیابان‌های منتهی خانه او نیز با ازدحام زیاد جمعیت در مدت حدود نیم ساعت پُر شده بود.

حضور خانوادگی هواداران و حامیان وی از رده‌های سنی مختلف اعم از کودک، نوجوان، جوان، میانسال و حتی برخی سالمندان در این جشن پررنگ بود.

هلهله‌ برای دختر مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha