یازده باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در همدان منهدم شدند

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: یازده باند تهیه و توزیع مواد مخدر سال جاری با تلاش پلیس شناسایی و منهدم شدند.

سرهنگ عباس عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار و ۹۲۴ معتاد، مصرف کننده،قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر سه ماهه ابتدایی سال جاری در این استان کشف و ضبط شده است.

وی همچنین اضافه کرد: ۸۶۷ قاچاقچی مواد مخدر و سه هزار و ۵۷ معتاد متجاهر، نگهدارنده و مصرف کننده مواد مخدر سه ماهه سال جاری در همدان شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب سه و ۱۷ درصد رشد داشته است.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: مجموع دستگیری های مرتبط با مواد مخدر به سه هزار و ۹۲۴ نفر می رسد که نسبت به بهار سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: یک هزار و ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سه ماهه سال جاری در استان کشف شده که ۵۵۶ کیلوگرم از این کشفیات تریاک است.

وی اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به فصل بهار سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است که بیشتر میزان کشفیات مربوط به شیره، سوخته، گُل، گراس و حشیش است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ان مدت زمان منهدم شدند که این باندها شامل ۲ تا ۱۰ عضو هستند.

سرهنگ عزیزی همچنین گفت: ابتدای ۱۴۰۳ تا پایان خرداد، سه هزار و ۹۶۵ عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و مصرف کنندگان مواد افیونی اجرا شده است که در این باره هم رشد ۱۳ درصد داشته ایم.

وی افزود: ۶۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت قاچاقچیان سه ماهه سال جاری توقیف شد که ۲۵ درصد توقیف وسائط نقلیه قاچاقچیان افزایش داشته است

به گزارش ارنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان سال گذشته موفق به انهدام ۴۸ باند، کشف ۶ تن ۴۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha