جبهه مردمی برای آزادی  فلسطین: از مقاومت تا دستیابی به حقوق مشروع خود، دست بر نمی‌داریم

تهران- ایرنا- جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و شهادت یکی از فرماندهان گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد:‌ ملت ما از مقاومت تا دستیابی به حقوق مشروع خود، دست برنمی دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از العهد، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منزل یک فلسطینی در «حارة المنشیة» واقع در اردوگاه «نور شمس» در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری که به شهادت یک نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر منجر شد، واکنش نشان داد.

در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آمده است: این جنایت جدید رژیم صهیونیستی در راستای جنگ کشتار جمعی مداوم علیه ملت ما در اراضی اشغال شده است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین افزود: سیاست ترور رژیم صهیونیستی علیه مبارزان ما شکست خورده و سبب نخواهد شد که ملت ما از مقاومت تا دستیابی به حقوق مشروع خود، دست بردارد.

همزمان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزانش در گردان طولکرم به کمین های خود علیه اشغالگران در این شهر ادامه می دهند و ضرباتی به نظامیان صهیونیست وارد می کنند.

سرایا القدس تاکید کرد که مبارزانش با گلوله و بمب های انفجاری به مقابله با اشغالگران می پردازند.

پیش از این نیز، دفتر اطلاع رسانی کمیته های مقاومت در فلسطین در این باره، تأکید کرد که جنایات فزاینده رژیم صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین، نتیجه ای جز افزایش پایداری و مقاومت فلسطینی ها بر ادامه مبارزه تا نابودی این رژیم غاصب و جنایتکار نخواهد داشت.

این نهاد فلسطینی اضافه کرد: خون شهدا، امانتی بر دوش همه آزادگان و نیروهای مقاومت فلسطین خواهد بود و دشمن صهیونیستی، دیر یا زود پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه ای، ضمن تسلیت شهادت «سعید جابر» فرمانده گردان طولکرم سرایا القدس در این جنایت، یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن این فرمانده مقاومت، تأکید کرد: تجاوز وحشیانه اشغالگران به اردوگاه نورالشمس یک جنایت در چارچوب جنگ فراگیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و هرگز نخواهد توانست با مقاومت مقابله یا روند آن را متوقف کند.

جنبش حماس تصریح کرد: خون شهدای فلسطین هدر نخواهد رفت بلکه به آتشی برای شعله‌ور ساختن فزاینده مقاومت تا درهم شکستن تجاوز اشغالگران به سرزمین فلسطین تبدیل خواهد شد.

حماس همچنین از همه گروه های مبارز فلسطینی خواست با تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی به این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منزل یک فلسطینی در «حارة المنشیة» واقع در اردوگاه «نور شمس» یک نفر شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این حمله «سعید عزت جابر» (۲۴ ساله) به شهادت رسید و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

«سعید الجابر» فرمانده و یکی از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیرمجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha