احیا چرخه تولید اولویت برنامه های اقتصادی سعید جلیلی است

سنندج- ایرنا- عضو شورای راهبردی کار و تولید ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کردستان، جلیلی را فردی انقلابی؛ جهادی و مردم دار معرفی کرد و گفت: جلیل در صورت انتخاب، چرخه تولید را احیا و به واحدهای تولیدی کمک می کند.

فرزاد مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه فعالان عرصه تولید لازم است در این چند روز باقیمانده تمام تلاش و همت خود را برای معرفی جلیل به مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است افزود: نظر به اینکه در برهه کنونی بیشتر مشکلات کشور به حوزه اقتصادی برمی گردد باید همه فعالان عرصه تولید و کار در حوزه های مختلف به صورت جدی و فعال وارد انتخابات شده و ضمن معرفی جلیلی زمینه را برای شکوفایی اقتصادی کشور فراهم کنند.

عضو شورای راهبردی ستاد کار تولید جلیلی در استان کردستان افزود: مقام معظم رهبری در چندین سال گذشته شعار سال را به موضوع اقتصادی و کار تولید اختصاص دادند که قطعا جلیلی در این راستا با توجه به اینکه اعتقادی راسخ در بکارگیری ظرفیت های داخلی موجود و استفاده از نخبگان کشور در این عرصه را دارند در این زمینه دولت ایشان موفق و بیشتر از دولت های قبل نتیجه خواهد داد.

مرادی ضمن تشکر از مشارکت مردم شریف کشور برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مرحله اول اظهار امیدواری کرد که در دوره دوم انتخابات مردم کشور بویژه کردستانی های مرزدار، با مشارکت گسترده خود زمینه استقرار دولت چهاردهم را فراهم نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha