رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان: با گفتگوهای میدانی به دنبال جذب آرا هستیم

زنجان - ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان با بیان اینکه رویکرد ما گفتگوهای میدانی و چهره به چهره است، گفت: ستادهای آقای جلیلی در این استان کاملا مردمی اداره می‌شود و پولی برای راه انداختن جنگ بنرها در فضای شهری نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ارجمندفر روز دوشنبه در نشست خبری، افزود: شور و هیجان انتخابات در جامعه هست و سلیقه ها و فکرهای مختلف به دنبال خواسته های خودشان هستند و در این راستا نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم در دور دوم انتخابات نتیجه ای رقم بخورد که به نفع کشور و ملت و حتی امت اسلامی باشد.

ارجمندفر ضمن دعوت از همه شهروندان برای مشارکت در انتخابات، گفت: ما در برپایی این نظام مدیون خون شهدا هستیم و در یک راه ناتمام قرار داریم و آن رساندن کشور به عزت و جایگاه مطلوب در جهان است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان زنجان از نشست هم اندیشی و اجماع نیروهای انقلاب و اعضای ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در این استان خبر داد و گفت: ما از نقطه صفر اجماع و وحدت دوباره آغاز کرده ایم و تلاش خواهیم کرد بیش از پیش شعارها، برنامه ها و گفتمان آقای جلیلی را در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: جبهه انقلاب در درون خود هیچ مشکلی با هم ندارند، فعالان ستاد آقای قالیباف در استان اعلام همراهی کرده اند و تلاش همه ما به صحنه کشاندن مردم در پای صندوق های رأی است.

ارجمندفر با بیان اینکه مشارکت و رأی مردم در انتخابات تعیین کننده است، گفت: امیدواریم در دور دوم حضور حداکثری را در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تعدد نامزدها در جبهه انقلاب موجب شد آنچه انتظار داشتیم محقق نشود، گفت: زمان و توان تبلیغاتی مناسبی لازم بود و برخی از افراد جامعه اصلا در فضای انتخاباتی قرار نگرفته بودند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور برگزار شد.

با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله نخست به ترتیب مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رقابت های انتخاباتی به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha