فیلم | اهمیت مشارکت از دیدگاه روسای ستادهای انتخاباتی مراغه

مراغه- ایرنا- مشارکت حداکثری بر اساس آنچه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، اولویت اول در انتخابات، به ویژه چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری است تا اقتدار کشورمان به رخ کشیده شود و تمام اعضای جامعه نیز در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند.

به گزارش ایرنا تاثیر مشارکت حداکثری در روند پیشرفت کشورمان از جهات مختلف قابل بررسی و موثر بوده و شاید به همین دلیل است که بدخواهان نظام مدام بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند.

اما در سوی دیگر میدان، طرفداران نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برای جلب مشارکت حداکثری می‌کوشند و هریک به ظن خود، بخشی از اهمیت مشارکت انتخاباتی را یادآوری می‌کنند.

بر همین اساس روسای ستادهای انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» با حضور در دفتر ایرنا در مراغه، ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده‌تر در پای صندوق‌های رای، تلاش دارند تا بار دیگر رقابت سالم انتخاباتی را در ۱۵ تیرماه به نمایش بگذارند.

رای تک‌به‌تک ما تاثیرگذار است

«قادر جویا»، رییس ستاد انتخاباتی «پزشکیان» در مراغه رای تک‌تک ملت ایران را موثر می‌داند و می‌گوید: خداوند را شاکر هستم که ما را در کشوری به دنیا آورد که ملتی فهیم، آگاه و متمدن دارد و ایران شاید تنها کشوری است که هر فرد چهار بار پای صندوق رای حاضر می‌شود و نظر خود را در مورد سرنوشت جامعه خود اعمال می‌کند.

وی اضافه می‌کند: شرکت کردن در انتخابات نه تنها افتخار، بلکه حق و تکلیفی خاص بر گردن ما به شمار می‌رود و اگر رای می‌دهیم در حقیقت اعمال قدرت کرده و در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی «پزشکیان» در مراغه: شرکت نکردن ما در انتخابات می‌تواند در جهت خلاف میل ما تاثیرگذار باشد

وی ادامه داد: اگر رای نمی‌دهیم، در واقع به افرادی که باب میل ما نیستند، کمک می‌کنیم؛ بنابراین شرکت نکردن ما می‌تواند در جهت خلاف میل ما تاثیرگذار باشد.

«جویا» ابراز امیدواری کرد که ملت ایران باشکوه‌تر از دور نخست انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و حق انتخاب رییس‌جمهور کشورمان را به دیگران واگذار نکنند.

تحولات بین‌المللی، مشارکت حداکثری را ایجاب می‌کند

«مرتضی عبدلی» رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در مراغه نیز با بیان اینکه در برهه حساسی از تاریخ قرار داریم، گفت: تحولات بین‌المللی ایجاب می‌کند که به صورت گسترده و قدرتمند در انتخابات شرکت کرده و نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: قدرت ملیِ برگرفته از مشارکت حداکثری در انتخابات پانزدهم تیرماه موجب خواهد شد تا طمع قدرت‌های بین‌المللی از کشورمان رخ بربندد.

«عبدلی» ادامه داد: با وجود همه مشکلات معیشتی، مشارکت بالا در انتخابات باعث می‌شود تا فضای بین‌المللی به دلیل حضور مردم در صحنه به نفع کشورمان رقم بخورد و راه شهدای خدمت ادامه یابد.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، صحنه‌هایی زیبا از مشارکت انتخاباتی را در پانزدهم تیرماه به تصویر بکشند.

به گزارش ایرنا همه‌ی کسانی که دنبال عمل صالح هستند - اِلَّا الَّذینَ ءامَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحٰت - باید بدانند که حضور در انتخابات یک عمل صالح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha