دومین دفتر جذب و گزینش انتظامی استان کرمانشاه  در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

قصرشیرین- ایرنا- دومین دفتر جذب و گزینش انتظامی استان کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه امروز دوشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان انتظامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دفتر جذب و استخدام انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این دفتر در راستای جذب و استخدام و دسترسی راحت جوانان به این دفاتر و شناسایی و پرورش جوانان متعهد و انقلابی برای جذب در فراجا و بر اساس دستور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبنی بر تأسیس دفاتر گزینش و استخدام شهرستان‌ها راه اندازی شده که پیش تر نیز اولین دفتر شهرستانی گزینش فراجا در اسلام آباد غرب افتتاح شد.

سرهنگ رضا محمدی افزود: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان‌ها وجود دارد و این دفاتر در شهرستان‌ها می‌تواند زمینه جذب این ظرفیت‌ها را فراهم نموده و طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم.

او ادامه داد: دفاتر جذب و استخدام انتظامی در سایر شهرستان‌ها نیز راه اندازی می شود که جوانان غیور و متعهد بتوانند در عرصه خدمتگزاری و تولید امنیت در جامعه مفید عمل کنند.

رییس دفتر جذب و استخدام انتظامی استان کرمانشاه گفت: دفاتر جذب و استخدام شهرستان‌ها مقدمات اولیه ثبت نام جوانان را انجام خواهند داد و برنامه ما این است که عمده فعالیت‌های گزینش به این دفاتر شهرستانی واگذار شود.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب نیز از آمادگی پلیس برای تأمین امنیت مرحله دوم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت:پلیس شهرستان با اقتدار کامل آماده است که در راستای خدمت به مردم شهرستان و با برقراری امنیت کامل در برگزاری انتخاباتی پرشور کمک نماید.

سرهنگ نوذر نظری افزود:مجموعه نیروی انتظامی با تمام توان خود در راستای صیانت از انتخابات و رأی مردم تلاش می‌کند تا محیط امن مناسبی را برای حضور حداکثری مردم در این میدان سیاسی فراهم شود و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و شکست و بی نتیجه ماندن حربه‌های دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

او گفت :مجموعه انتظامی شهرستان با بسیج تجهیزات و امکانات و به کارگیری نیروهای باتجربه در تلاش است که نظم و امنیت انتخابات را فراهم نموده و شرایط برای حضور پرشور مردم تأمین شود و مردم ولایت مدار، بصیر، انقلابی و شهید پرور سرپل‌ذهاب بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به جهانیان نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار جمعیت دارد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر برگزار شد.

با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، هیچکدام از نامزدهای این دوره حائز اکثریت آرا نشدند و براساس قانون، نفر اول و دوم حائز بیشترین آرا پس از تایید شورای نگهبان به دور دوم انتخابات که روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha