فرماندار شادگان: مشارکت حداکثری در انتخابات اثبات یاوه گویی رسانه‌های معاند است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان با بیان اینکه مشارکت حداکثری نماد اقتدار نظام اسلامی و اثبات یاوه‌گویی رسانه‌های معاند است گفت: مردم باید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دشمن را مایوس کنند.

جمال صالح‌زاده دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم شادگان در دور اول انتخابات حضور پرشوری داشتند و با این حضور مهری بر پایبندی به نظام را ثابت کردند.

وی افزود: گرمای بیش از حد هوا نیز مانع حضور مردم پای صندوق‌های رای نشد و شاهد حضور حداکثری مردم شادگان در دور اول انتخابات بودیم.

فرماندار شادگان خواستار حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات شد و گفت: مردم در دور دوم نیز حضور حداکثری داشته باشند تا کار ناتمام را به خوبی پایان دهند.

صالح‌زاده افزود: هر چقدر میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد، نشان می‌دهد جامعه سیاسی کشور گسترش می‌یابد و افراد و شهروندان تلاش می‌کنند در سرنوشت کشور مشارکت کنند.

وی بیان کرد: در این دوره نیز مردم شادگان با حضور در انتخابات باید ثابت کنند به ولایت‌مداری معروف هستند و با انتخاب آگاهانه و درست زمینه خدمت‌رسانی را فراهم کنند.

فرماندار شادگان اظهار کرد: نقش اساسی مردم در صحنه‌های مختلف، مسئولیت و وظیفه مسئولان را دوچندان کرده و باید برای حل مسائل و مشکلات آنها بیشتر تلاش کنند.

مقدمات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان شادگان فراهم است

صالح‌زاده گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان شادگان فراهم شده و این شهرستان آماده حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای است.

وی افزود: ۹۶ شعبه اخذ رای در شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه در شهر دارخوین به صورت ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش یک سال زودتر از موعد برگزار شد.

پس از شهادت رئیس‌جمهور در ۳۰ اردیبهشت امسال، وزیر کشور روز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پانزدهم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha