۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85525778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکخو: امیدوارم در اولین حضور در المپیک ۲۰۲۴ مدال کسب کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تراپ گفت: امیدوارم در المپیک و در اولین حضور خود یک رتبه قابل قبول را با نگاه به مدال ثبت کنیم.

به گزارش ایرنا، نریمان نیکخو، سرمربی تیم ملی تراپ در بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از اردوی این تیم اظهار داشت: خداراشکر در قهرمانی آسیای کویت با امتیاز ۱۲۱ با مدال طلا و شکستن رکورد ایران، سهمیه المپیک گرفتیم . بعد از آن راهی قهرمانی جهان در قطر شدیم که از نظر من از المپیک هم بالاتر بود. چون قدرت‌های جهان حضور داشتند که بیرانوند امتیاز ۱۲۱ را تکرار کرد و هفتم شد و در تساوی شکنی ۱۰ نفر را پشت سر گذاشت که تعداد زیادی از انها عنوان‌دار جهان و المپیک بودند .

وی افزود: با حمایت فدراسیون و وزارت ورزش راهی ایتالیا شدیم. بیرانوند در مسابقه اول بدون تمرین امتیاز ۱۱۸ را ثبت کرد و مسابقه دوم را با یک روز تمرین ۱۱۹ زد و تفنگ جدید تهیه و برای او اسپانسر جذب شد.
امیدوارم در المپیک و اولین حضور خود یک رتبه قابل قبول را با نگاه به مدال ثبت کنیم.

محمد بیرانوند نیز خطاب به کیومرص هاشمی یادآور شد:سپاسگزارم که حضور داشتید و همیشه پیگیر شرایط ما هستید. از شما می خواهم از ورزشکاران حمایت بیشتری شود تا این رشته در کشور رونق پیدا کند و مدال‌های رنگارنگی کسب شود.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز در اردوی تیم ملی تراپ خاطرنشان کرد: زمانی که سهمیه گرفتید نگاه ها به سمت این رشته رفت‌. ما نباید فقط به بیرانوند بسنده کنیم و باید جوانان زیادی وارد شوند. شما کار بزرگی کردید و اگر مدال بگیرید نام خود و ایران را ماندگار می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha