سرمربی جدید تیم فوتبال فجر:‌ برخی تیم‌ها برای صعود دست به هر کاری می زنند+ فیلم   

شیراز- ایرنا- پیروز قربانی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و سرمربی جدید فجر سپاسی گفت:‌ دوست دارم با سلامت کار کنم، ممکن است برخی تیم‌ها برای صعود دست  کارهای دیگری بزنند اما هم  من و هم باشگاه فجر به دنبال سلامت کاری هستیم و فارغ از هر گونه گرایش به شهدا ارادت خاصی داریم.      

به گزارش خبرنگارایرنا، پیروز قربانی، دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه که در باشگاه فجر برگزار شد افزود:‌ تیم فجر در کشور شناخته شده است و نام شهید موجب خیر و برکت می شود.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است که جای بزرگانی همچون زنده یادان منصور پورحیدری و محمود یاوری و همچنین غلام پیروانی که برایش آروزی سلامتی دارم، قرار گرفتم و امیدواریم به کمک همه به ویژه اهالی رسانه بتوانیم اتفاق خوبی را در باشگاه فجر رقم بزنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران ادامه داد:‌ تیم فجر در لیگ گذشته شایستگی صعود داشت اما کارسختی پیش رو داریم.

قربانی درپاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در مورد بستن تیم بیان کرد :‌ بازیکنان خوبی از لیگ گذشته هستند باید نقاط ضعف را برطرف و تیمی پرقدرت روانه مسابقات کنیم.

همچنین سرپرست مدیرعاملی باشگاه فجرسپاسی شیرازهم دراین جلسه گفت: اصحاب رسانه کمک حال باشگاه باشند و انتخاب پیروزقربانی که سابقه خوبی هم در دوران بازی و هم درزمان مربیگری دارد را به فال نیک می گیریم.

سرمربی جدید تیم فوتبال فجر:‌ برخی تیم‌ها برای صعود دست به هر کاری می زنند+ فیلم   
سرپرست باشگاه فجر

حسن کریمی ادامه داد:‌ برای موفقیت باشگاه همه باید کمک کنند ضمن اینکه باشگاه فجر اعتقاد به تغییر و تحول زیاد ندارد با مهدی رجب زاده مذاکره کردیم برای ادامه همکاری اما میسر نشد و برایش آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا دور جدید تمرینات تیم فجر قرار است از اواخر تیرماه آغاز شود.

تیم شهرراز شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک است.

فصل جدید مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور (‌جام آزادگان)‌ قرار است از اواخر شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha