پلیس کرمان برای برقراری امنیت دور دوم انتخابات آمادگی کامل دارد

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بر آمادگی کامل پلیس به منظور ایفای نقش مجدد در برقراری نظم و امنیت چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در این استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش در آیین صبحگاه روز دوشنبه بیان کرد: طی چند روز گذشته یکی از مهمترین ماموریت های انتظامی در حوزه برقراری نظم و امنیت انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری رقم خورد و همکاران انتظامی و پلیس راهور در این ماموریت هم خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط فردی و سازمانی و حفظ آمادگی های همه جانبه افزود: در همین راستا مجموعه انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت دور دوم این رویداد مهم نیز آمادگی کامل دارد.

ردیاب های هوشمند، ابزاری مناسب برای پیشگیری از سرقت خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نیز با اشاره به مزیت های زیاد ردیاب های هوشمند خودروها، استفاده از این ابزار را بهترین روش برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه عنوان کرد.

سرهنگ رضا فیروزبخت اظهار کرد: ردیاب های هوشمند بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت خودرو به شمار می آیند و به وسیله آن ها می توان در صورت سرقت خودرو آن را ردیابی کرد.

وی افزود: برخی از این ردیاب ها مجهزتر هستند و با توجه به نرم افزاری که روی گوشی تلفن همراه مالک خودرو نصب می شود او می تواند در صورت سرقت خودرویش آن را متوقف کرده و به طور اتوماتیک خودرو را خاموش کند و یا در صورت وقوع سرقت، پلیس می تواند از ردیاب در جهت دستگیری سارق خودرو بهره برداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: با استفاده از تجهیزات ایمنی پیشرفته می توان از وقوع جرائم مختلف جلوگیری کرد و مطمئناً اگر مردم برای امنیت و ایمنی خود هزینه کنند از زمینه های وقوع بسیاری جرائم از جمله سرقت کاسته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha