۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85525938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پریرا و محبی در یک قدمی ریاض؛ مربی ایرانی در لیگ عربستان

تهران- ایرنا- به نظر می‌رسد خاویر پریرای اسپانیایی که جهانیار محبی را به عنوان دستیار در اختیار دارد، هدایت تیم ریاض عربستان را بر عهده خواهد گرفت. 

به گزارش ایرنا به نقل از الریاضیه، نام خاویر پریرا را چند ماه قبل حول و حوش باشگاه پرسپولیس شنیدیم. زمانی که یحیی گل‌محمدی در نیم فصل استعفا کرد و مدیران پرسپولیس برای جانشینی او دنبال مربی بزرگ می‌گشتند. پریرا اما با پرسپولیس به توافق نرسید تا اوسمار ویرای برزیلی جانشین گل‌محمدی شود.

پریرا که سابقه مربیگری در لوانته اسپانیا و واتفورد انگلیس را در کارنامه دارد، همین چند ماه قبل موفق شد شانگهای پورت را به عنوان قهرمانی در سوپرلیگ چین برساند. او بعد از این قهرمانی دنبال چالش جدیدی است تا بتواند افتخاری دیگر به دست بیاورد.

در چند روز اخیر بحث همکاری پریرا با چند تیم ایرانی به گوش رسیده. پریرا که در زمان مدیریت علی خطیر پیشنهاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری استقلال را رد کرد و جانشین نکونام نشد، جدا از پیشنهادهای ایرانی گزینه اصلی هدایت تیم ریاض در سوپرلیگ عربستان است.

باشگاه ریاض با پریرا به عنوان گزینه اول و خوزه پسیرو به عنوان گزینه دوم مذاکراتی انجام داده اما به نظر می‌رسد شانس اولی بسیار بیشتر از دومی است. جهانیار محبی، مربی جوان ایرانی که در سال‌های اخیر و در تیم‌هایی نظیر هنان، لوانته و شانگهای پورت دستیار پریرا بوده، همراه با او در آستانه انتقال به لیگ عربستان است. باید دید آیا پریرا و محبی با ریاض به توافق می‌رسند یا اینکه لحظه آخر پیشنهادی از لیگ ایران را می‌پذیرند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha