سفیران مهر به تلویزیون می‌آیند+ فیلم

تهران- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از پخش برنامه تلویزیونی سفیران مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد که در این برنامه بانوانی از کشورهای مختلف نحوه باحجاب شدن خود را بیان می‌کنند. 

سردار محمود توکلی در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا گفت: برنامه تلویزیونی سفیران مهر به همت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران تولید و آماده پخش شده است و میهمانانی از کشورهای مختلف به این برنامه دعوت شده اند تا تجربیات خود را درباره دیندار شدن و با حجاب شدن بیان کنند.

وی افزود: سمیرا خادم از دانمارک، سوخه اینوخاسا کلین از مکزیک، کوثر نقی آوا و آمنه حسین آوا از آذربایجان، زینب نرگس تاشکایناتان و زینب تاش از ترکیه، فاطمه ملحم از لبنان، فاطمه هوشینو از ژاپن، سکینه و زینب سادات پیروعلی از تایلند و ارنا بنتی از اندونزی بانوانی هستند که در این برنامه ها به بیان دیدگاه های خود درباره اسلام و حجاب می پردازند. در هر قسمت از این برنامه، بانوان تازه مسلمان شده ای که به دین اسلام روی آوردند و حجاب را به عنوان یک ارزش بزرگ برگزیدند، به بیننده‌ معرفی می‌شوند.

توکلی از جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب یاد کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با جامعه الزهرا (س) قم و همچنین اداره کل آموزش و پرورش تهران، این بانوان ابتدا در مدارس دخترانه تهران صحبت کردند که برای دانش آموزان بسیار جذاب بود و سپس گفت و گوی تکمیلی آن در تلویزیون انجام شد. در واقع داستان زندگی هر مهمان با حضور یک کارشناس ویژه بررسی می شود.

وی افزود: ضبط و تدوین این برنامه به صورت کامل پایان یافته که در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای آماده پخش است و در روزهای نزدیک به ۲۱ تیر، روز حجاب و عفاف از شبکه سه پخش خواهد شد. سید مجید اکرمی تهیه کننده این برنامه است و عاطفه آقامحمدی کارگردانی آن را به عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha