مصوبه تشکیل بنیاد بین­‌المللی شهید رئیسی ابلاغ شد

تهران- ایرنا- سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تشکیل بنیاد بین­‌المللی شهید رئیسی» مصوب جلسه ۹۰۱ این شورا در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر «محمد مخبر» در این ابلاغیه تاکید کرد:‌ «ماده واحده - با هدف اعتلا و معرفی ملی و بین‌المللی الگوی حکمرانی متعالی انقلاب اسلامی و بزرگداشت و امتداد راه و روش مدیریتی آیت‌الله شهید رئیسی، «بنیاد بین‌المللی شهید رئیسی» تشکیل می‌شود.

تبصره- مأموریت‌ها و ساختار بنیاد و مفاد اساسنامه آن به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسد».

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این گفته بود تاسیس بنیاد بین‌المللی شهید رئیسی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید، در قانون فعالیت های متنوعی برای این بنیاد پیش بینی شده است و به تدریج جزئیات بیشتری از برنامه ها را در اختیار مردم عزیز قرار می دهیم.

افزون بر این، محمد مخبر ماده واحده «برگزاری همایش ملی حکمرانی مکتبی شهیدجمهور» مصوب جلسه ۹۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد.

«ماده واحده - نظر به تجربه‌ کامیاب الگوی حکمرانی دولت رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی (ره) و ضرورت تبیین مبانی، مؤلفه‌ها و دستاوردهای این تجربه‌ ارزشمند و اثربخش کردن آن در روند مدیریت شئون کشور، «همایش ملی حکمرانی مکتبی شهید جمهور» با محوریت و مدیریت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و پشتیبانی هیأت وزیران، مقارن چهلمین روز شهادت شهدای خدمت برگزار می­‌ شود.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha