۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85526046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای داوطلب جوان جمعیت هلال احمر زنجان ۴۸ درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جذب اعضای داوطلب جوان جمعیت هلال احمر این استان در سه ماهه نخست سالجاری با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ هزار و ۶۵۴ نفر رسید.

حکمت‌الله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان عضو جوان که بدون منت و چشمداشت مادی با هلال احمر همکاری می‌کنند تاثیر قابل توجهی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲۹ هزار عضو جوان در سامانه جمعیت هلال‌احمر استان ثبت شده است که این تعداد به صورت افتخاری با توجه به توان و تخصص خود با این مجموعه همکاری و تعامل دارند.
هاشمی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به بیش از ۴۹ هزار نفر در بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، میزبانی اردوی کشوری دوستی با محوریت انتقال مهارت کار با دانش آموزان با حضور ۴۰۰ مربی در اردوگاه مهر انزلی، اجرای دوازدهمین مرحله استانی المپیاد آماده با حضور ۱۴ تیم، اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و مناسبتی از قبیل افتتاح نهالستان همیاران هلال‌احمر از برنامه های شاخص این جمعیت با همکاری اعضای جوانان محقق شده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های مشاوره قبل از ازدواج و خودآگاهی برای اعضای طرح یاس (یاران آسیب ستیز)،‌ آغاز طرح ماهر( مهارت آموزی هلال‌احمر ) در سطح استان، اجرای اردوی جهادی با هدف رنگ آمیزی و تعمیرات تجهیزات مدرسه روستای شیخ جابر و اجرای مانور های تیم سحر در سطح شعب از برنامه های شاخص اجرا شده توسط حوزه امور جوانان هلال احمر استان زنجان در سه ماه نخست سالجاری بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: همه هم استانی های زیر ۳۵ سال و علاقه مند به فعالیت های داوطلبانه در هلال احمر می توانند عضو افتخاری این مجموعه باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha