۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85526086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی ورزش و مردم در زنجان آغاز شد

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85526086
طرح ملی ورزش و مردم در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - طرح ملی ورزش و مردم همزمان با سراسر کشور در ۲۷ ایستگاه ورزشی استان با هدف ایجاد تحرک، پویایی و نشاط در بین بانوان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح ملی ورزش و مردم با بیان اینکه در یک ماه آینده مسابقات المپیک و پارا المپیک بانوان در کشور فرانسه برگزار می‌شود، افزود: در این دوره سه بانوی زنجانی به نام های مهسا جاور، زینب نوروزی و رقیه شجاعی حضور خواهند داشت و امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان علاوه بر طرح های موجود یک طرح نو و جدیدی را با عنوان ورزش و مردم ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: نحوه فعالیت این طرح پیش از این در سطح پارک های شهر استان اجرا شده است اما این طرح به صورت انسجام یافته و در فضاهای سرپوشیده سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، در این طرح ۲۷ مرکز و ایستگاه در سطح استان زنجان انتخاب شده و برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی در این ایستگاه ها با حضور مربیان آموزش دیده انجام می شود.

بازرگان افزود: این طرح ملی با مشارکت مرکز سپاه انصار الهمدی( عج) استان، شهرداری، آموزش و پرورش و هلال احمر انجام می شود تا با در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی یک ورزش رایگان را به ویژه برای مادران ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه محوریت طرح ملی ورزش و مردم با مادران است، اظهار داشت: با توجه به ماشینی شدن زندگی شهرنشینی تحرک کافی در بین مردم وجود ندارد که همین موضوع موجب بسیاری از بیماری هاست، بنابراین با اجرای این طرح به سلامت بانوان و مادران کمک می کنیم که مادران سالم موجب جامعه سالم می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۱۵ درصد مردم در استان زنجان ورزش می‌کنند، خاطر نشان کرد: باید شرایط لازم برای ورزش همه اقشار فراهم شود تا بتوان سلامتی را در استان ایجاد کرد و هزینه های درمانی را کاهش داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha