۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 811
کد خبر: 85526112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری های ایران و ویتنام در حوزه گردشگری گسترش می یابد

تهران - ایرنا - «علی اصغر شالبافیان» معاون وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی که به ویتنام سفر کرده است ؛ روز دوشنبه با «هوانگ دائو کوانگ» معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری ویتنام دیدار کرد.

به گزارش ایرنا ، در این ملاقات طرفین به تبادل و نظر و گفتگو در خصوص به روز رسانی یادداشت تفاهم گردشگری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام، افزایش نشست های بین بخش دولتی و خصوصی با هدف شناخت متقابل از ظرفیت های بخش گردشگری دو کشور و تسهیل ورود شهروندان ایرانی با لغو روادید از سوی طرف ویتنامی پرداختند.

قرار است برنامه همایش گردشگری (Roadshow) با نام « به ایران خوش آمدید» با حضور شالبافیان معاون وزیر میراث فرهنگی ؛ گردشگری و صنایع دستی ایران و کوانگ و نمایندگان بخش خصوصی و دولتی امروز در هتل پولمن در هانوی افتتاح شود و طرفین ضمن معرفی ظرفیت های گردشگری ایران، بخش های خصوصی دو کشور مذاکرات دوجانبه ای با هدف توسعه صنعت گردشگری انجام دهند.

معرفی ظرفیت های گردشگری ج.ا.ایران امروز با عنوان "به ایران خوش آمدید" با حضور شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هوانگ دائو کوانگ معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری ویتنام و نظری سفیر ج.ا.ایران و نمایندگان بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری دو کشور در هتل پولمن شهر هانوی برگزار شد.

این گفت وگو و دیدار با هدف تقویت همکاری های دوجانبه و ایجاد فرصت های جدید برای توسعه صنعت گردشگری در هر دو کشور با توجه به تسهیلات ویژه دولت ایران در اجرای مقررات لغو روادید یکطرفه برای گردشگران ویتنام صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha