فرماندار: شهرستان فیروزکوه برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد

فیروز کوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست ستاد انتخابات به خبرنگاران گفت: این نشست با حضور معاونین و مسئولین کمیته ها و با محوریت بررسی مسائل انتخابات روز جمعه هشتم تیرماه و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات جمعه ۱۵ تیر برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان توضیح داد: در انتخابات پیش رو حفاظت از آرای مردم و اجرای بی عیب و نقص و سلامت انتخابات در اولویت و در دستور کار قرار گیرد و مهم ترین مسئولیت اعضای ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و بی عیب و نقص است.

فرماندار: شهرستان فیروزکوه برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد

حیدری منش افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هیچ قانونی تغییر نکرده و برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیر ماه همانند قبل از ۸ صبح برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: تبلیغات انتخاباتی دور دوم از روز گذشته شنبه ۹ تیر ماه آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ تیر ماه ادامه دارد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: یکی از مهمترین بزنگاههای سیاسی دوران ما در بحث انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم خواهد خورد و باید با دقت و هوشیاری انتخاباتی پر شور و در امنیت و سلامت برگزار کنیم.

حیدری منش تاکید کرد: باید همه تلاشها و پیگیریها و برنامه ریزی ها به شکلی باشدکه بتوانیم دور دوم این انتخابات را هرچه پر شکوه تر و پرشور با حضور آحاد مردم و برای انتخاب کاندیدای اصلح برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو فردی انتخاب می شود که خادم مردم سرفراز ایران باشد.

فرماندار فیروز کوه گفت: بنا بر منویات رهبری اولین ویژگی کاندیدای منتخب،اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha