مردم اراک خواهان لغو مازوت سوزی هستند

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اراک و استان مرکزی خواهان لغو مازوت سوزی در نیروگاه شازند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد جمالیان» شامگاه دوشنبه در جمع حامیان مسعود پزشکیان در سالن ورزشی پنجم مرداد اراک که با حضور محمد جواد ظریف برگزار شد، افزود: مردم کل کشور با مشکلاتی مختلفی از جمله اقتصادی، اجتماعی، ناترازی برق دست به گریبان هستند که در این بین آلودگی هوا چالشی مضاعف بر دوش مردم اراک است که از دولت آینده انتظار دارند این مشکل را رفع کنند.

وی بیان کرد: فرزندان این استان در آلودگی هوا به سختی نفس می کشند و علاوه بر آن به عنوان سومین استان سالمند کشور این مشکل باری بر دوش سلامت جامعه شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قول دهید ۱۵ تیر هرکدام به نیت ۲۲ پای صندوق بیاید تا مازوت سوزی در نیروگاه شازند لغو شود.

جمالیان افزود: از همه افرادی که در هشت تیرماه با هر تفکری که پای صندوق های رای آمدند تشکر می‌کنم و انتظار می رود در پانزدهم تیر ماه نیز هرکدام تعدادی را دعوت کنید تا پای صندوق رای بیایند تا با انتخاب فردی دلسوز و متعهد آینده خود و فرزندان را بیمه کنیم.

وی بیان کرد: به عنوان فرد دانشگاهی از نزدیک با پزشکیان ارتباط داشته و باور دارم و باتوجه به اهداف بلندی که دارد به دنبال عدالت اجتماعی و رفع دغدغه مردم است و برای سطح کیفیت زندگی هموطنان مجدانه تلاش می کند.

جمالیان افزود: امید است روز به روز آینده را بهتر کرد امروز فرصت فراهم شده تا کسی در راس قوه مجریه قرار گیرد که در تدوین برنامه هفتم توسعه نقش داشته و می تواند با حضور خود در راس قوه مجریه روزهای بهتری برای کشور رقم زده شود.

وی گفت: بزرگترین دغدغه پزشکیان نسل جوان است و برای رفع مشکلات آنان در تلاش است.

اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون هفت روز ناسالم و سال گذشته ۱۳۷ روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha