فرمانده گروه ۱۱ توپخانه: ایران در یک نقطه حساس تاریخی قرار دارد

مراغه- ایرنا- فرمانده گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش گفت: کشورمان در یک نقطه حساس تاریخی قرار دارد و جهانیان به میزان مشارکت و نتیجه انتخابات پانزدهم تیرماه چشم دوخته‌اند.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم «حاتیم سیفی» دوشنبه‌شب در همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان تمرکزی «لبیک یا خامنه‌ای» گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش که در تالار سرباز پادگان مراغه برگزار شد، افزود: امروز و در این شرایط حساس کشور باید در انتخابات به صورت گسترده شرکت کنیم و به دیگر شاخص‌های انتخابات شامل امنیت، سلامت و رقابت سالم نیز توجه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کسی نسبت به امنیت و سلامت انتخابات تردید ندارد، افزود: ارتشیان مشارکت حداکثری در انتخابات دارند اما به عنوان یک قشر محبوب و اثرگذار باید از دیگر اقشار مردم نیز برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه ادامه داد: مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه در داخل پادگان امام رضا (ع) به ۱۳۱ درصد رسید و برخی از ارتشیان ساکن در شهر هم برای شرکت در انتخابات به صندوق‌های اخذ رای پادگان مراجعه کردند.

امیر سیفی با بیان اینکه حدود ۶ درصد از آرای ماخوذه شهرستان مراغه در انتخابات هشتم تیرماه مربوط به پادگان امام رضا (ع) بود، افزود: علاوه بر مشارکت حداکثری، انتخاب نامزد اصلح نیز از اهمیت برخوردار است.

وی مردمی بودن و انقلابی بودن را جزو شاخص‌های نامزد اصلح در انتخابات پانزدهم تیرماه عنوان کرد و افزود: شاخص‌های نیروهای مسلح برای انتخاب اصلح، شاخص‌های مورد تاکید رهبری است زیرا امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا هستند.

وی با بیان اینکه در انتخاب نامزد اصلح اجباری برای نیروهای مسلح وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد تا رییس‌جمهور آینده کشورمان در خدمت به ملت و ولایتمداری سرآمد باشد.

طرح‌های لبیک افزایش بهره‌وری را به دنبال داشته است

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: با معرفی «امیر کیومرث حیدری» به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، تغییرات شگرفی در این نیرو ایجاد، و طرح‌های لبیک پایه‌گذاری شد که افزایش بهره‌وری را به دنبال داشته است.

امیر سیفی افزود: امیر «حیدری» سه طرح اصلی لبیک شامل «ولایتمدای»، «عدالت‌محوری» و «شایسته‌سالاری» را در نیروی زمینی پایه‌گذاری، و جایگاه این طرح‌ها در ارتش جمهوری اسلامی را به اصول دین در اسلام تشبیه کرد.

وی با بیان اینکه ۳۱ طرح فرعی لبیک نیز طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد، اضافه کرد: به برکت همین طرح‌ها، فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ارتش باید به تراز انقلاب و ایران اسلامی برسد»، تحقق یافته است.

به گفته فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه، ۱۱ طرح از این ۳۱ طرح به بخش معیشت و رشد و تعالی کارکنان مربوط می‌شود که نشان می‌دهد معیشت، حفظ منزلت و رشد و تعالی کارکنان ارتش تا چه حدی برای فرمانده نیروی زمینی ارتش دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه در طول ۳۳ خدمت خودش هیچگاه تا به این میزان دغدغه یک فرمانده در خصوص معیشت کارکنان را احساس نکرده، افزود: کارکنان ارتش امروزه به راحتی به فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی دسترسی دارند.

امیر سیفی ادامه داد: به عقیده فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش، تنگه اُحُد نظام، خانواده است و بر همین اساس طرح‌های لبیک به تعالی خانواده‌های ارتشیان نیز توجه خاص دارد.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه افزود: اگر خانواده پشتوانه رزمنده نباشد و دغدغه ایجاد کند، کادر ارتش هیچگاه نمی‌تواند نیروی کارآمدی باشد.

وی این را هم بیان کرد: حدود ۱۰۰ نفری که در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند، بی‌شک از پشتیبانی خانواده خودشان بهره‌مند هستند.

امیر سیفی اضافه کرد: علاوه بر طرح‌های لبیک، طرح‌های مصباح نیز از سوی عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح‌ریزی شده است تا مباحث فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقطه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با ارتش‌های دیگر کشورها اعتقادات است، افزود: بسیاری از ارتش‌ها در کشورهای استکباری مزدور هستند و برای پول کار می‌کنند اما ارتش ما با حداقل‌ها زندگی می‌کند و جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد.

به گفته وی ارتشیان کشورمان همواره با خدا معامله می‌کنند و ارتش جمهوری اسلامی بر اساس نظرسنجی‌های سال گذشته محبوب‌ترین ارگان کشور است.

توجه به بازنشستگان امید به زندگی را در نیروهای مسلح افزایش می‌دهد

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: امید به زندگی در نیروهای مسلح در سایه توجه به پیشکسوتان و بازنشستگان افزایش می‌یابد و بر همین اساس نسبت به تکریم آنان در ارتش جمهوری اسلامی اهمیت داده می‌شود.

امیر سیفی با بیان اینکه بی‌توجهی به پیشکسوتان و بازنشستگان در حقیقت فراموش کردن اصالت خودمان است، افزود: بازنشستگان ارتش روی چشم ما جا دارند و احترام آنان در ارتش همچنان پابرجاست.

به گزارش ایرنا هدف از اجرای طرح‌های لبیک معرفی نفرات برتر در رده‌های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد یکپارچگی و همسویی از طریق ایجاد رقابت سالم بین کارکنان است و بر همین اساس در این همایش نیز ۱۰۰ نفر از برگزیدگان گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش مورد قدردانی قرار گرفتند.

فرمانده گروه ۱۱ توپخانه: ایران در یک نقطه حساس تاریخی قرار دارد
تجلیل از برگزیدگان تمرکزی «لبیک یا خامنه‌ای» گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha