رییس شورای شهر تهران: مردم به کاندیدای با برنامه برای ریاست جمهوری رای دهند

سمنان - ایرنا - رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در طول دولت سه ساله تمام‌وقت خود را وقف خدمت به مردم کرد، گفت: مردم در انتخابات به کاندیدای با برنامه‌ای رای بدهند که راه ناتمام آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران شامگاه دوشنبه در جمع حامیان سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد جامع گرمسار استان سمنان با اشاره به خدمات بی وقفه شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: مردم باید با مشارکت حداکثری، فردی را که با برنامه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کاندید شده است، به عنوان اصلح انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه راه آیت الله رئیسی ناتمام باقی مانده است، افزود: فردی اصلح است که با برنامه عملیاتی در صدد تکمیل و ادامه این راه قدم بردارد.

وی با اشاره میزان جهش و پیشرفت کشور در شاخص های مختلف علمی، پژوهشی، بهداشت و درمان در دولت های گذشته اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه گذشته به راحتی حاصل نشده و نباید به سادگی آن را از دست بدهیم.

رییس شورای شهر تهران گفت: در دور دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر باید برای پیشرفت و عزت کشور و ملت ایران، پای صندوق‌های رای به عنوان یک وظیفه ملی و دینی حاضر شویم.

وی تاکید کرد: بهترین و اصلح ترین فرد کسی است که با برنامه وارد میدان شده و روستاهای مختلف و دانشگاه های متعدد مراجعه کرده و با تحقیق و تفحص انجام داده و یافته‌هایی را برای چنین روزی آماده کرده است که این ویژگی در شخص سعید جلیلی نمایان است.

عاقبت گره زدن مسایل به برجام

چمران با بیان اینکه کمبود برق امروز به دلیل فقدان برنامه ریزی درست به یک چالش جدی تبدیل شده است، اضافه کرد: در سال های گذشته پالایشگاه و نیروگاه نساختیم چون هشت سال درگیر برجامی بودیم که دولتی به آن معتقد و متکی بود که با امضای توافق‌نامه مشکلات کشور درست می‌شود اما دیدیم که چگونه پس از امضای برجام چگونه ایران را مورد تمسخر قرار دادند و ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا به این توافق‌نامه ذره‌ای اهمیت نداد.

وی با اشاره به اینکه ایران اکنون در دنیا تنها نیست و اکنون در جهان اسلام مطرح است، تصریح کرد: ملت فلسطین و سید حسن نصرالله از ایران حمایت می‌کند و اکنون ایران در این مسیر تنها نیست و مردم غزه و فلسطین چشم امید به پیروزی ملت ایران دارند.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و توصیه‌های متعدد رهبر معظم انقلاب در باره انتخاب فرد اصلح، ابراز کرد: سعید جلیلی به عنوان یک فرد توانمند در سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای و کسی که سیاست‌های داخلی را می‌شناسد و توانایی لازم برای کاهش مشکلات کشور را دارد و مطابق معیار فرد اصلح است، از سوی مردم انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha