۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85526494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعاونی‌های خراسان‌شمالی ۵۲۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: ۵۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در دولت سیزدهم به ۲۶ شرکت تعاونی استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه روز سه شنبه اظهار کرد: دولت سیزدهم با تکیه بر جایگاه مشارکت مردمی و استفاده از توان و ظرفیت های مختلف در جامعه با پرداخت تسهیلات به شرکت تعاونی ها، ضمن احیای این بنگاه ها شرایط اشتغال ۱۵۸ نفر را در استان فراهم کرد.

وی افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات، توسط بانک رسالت و ۲۹۰ میلیارد ریال نیز توسط بانک توسعه تعاون برای حمایت از تعاونی های استان و ۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات توسط سایر بانکهای عامل پرداخت شد.

اسلام خواه تصریح کرد: دولت سیزدهم خط تسهیلاتی ۲۰ هزار میلیارد ریالی برای حمایت از تعاونی های کشور تشکیل داد که سهم خراسان شمالی از این اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریال بود که با تخصیص این اعتبار بسیاری از تعاونی های استان رونق گرفتند.

وی با اشاره به افزایش سه درصدی تعداد تعاونی های استان در دولت سیزدهم، گفت: ۱۰۵ تعاونی از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در استان تشکیل و ۸۵۰ نفر در این شرکت ها عضو شدند که سرمایه گذاری آنها به بیش از ۲۴ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی یادآور شد: براساس آخرین آمارها، ۱۲.۵ درصد از اشتغال استان در سامانه رصد به بخش تعاونی ها اختصاص دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha