۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 753
کد خبر: 85526521
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدرسه تابستانه مهارت‌افزایی زیستانه برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم زیستی و دیگر رشته‌های مرتبط، مدرسه تابستانه «مهارت‌افزایی زیستانه» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی، رویکرد این مدرسه تابستانه، مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از طریق برگزاری کارگاه‌های تخصصی کاربردی متنوع در زمینه میکروبیولوژی، سلول‌های انسانی و جانوری، گیاهی، ژنتیک، زیست‌شناسی مولکولی و بیوانفورماتیک به صورت تئوری و عملی و با استفاده از اعضای هیات علمی و کارشناسان است.

این مدرسه از تاریخ ۷ مرداد تا ۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و تخفیف‌هایی برای دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

ثبت‌نام در دوره‌های مدرسه تابستانه مشمول ۱۰ درصد تخفیف، ثبت‌نام در بیش از یک دوره تا ۳ دوره مشمول ۱۵ درصد و در چهار دوره و بیشتر، مشمول ۲۰ درصد تخفیف خواهد بود.

ثبت‌نام به صورت گروهی در هر یک از دوره‌های مدرسه تابستانه نیز مشمول ۵ درصد تخفیف بیشتر است و برای کارکنان جهاد دانشگاهی، ۱۰ درصد تخفیف درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۲۵۳۸۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha