۲۱۹ شعبه اخذ رای در شهرستان سقز دایر می شود

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ۲۱۹ شعبه ثابت و سیار در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان برای جمع آوری آراء مردم مستقر می شود.

جعفر توان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از اسفند سال ۱۴۰۲ تاکنون سه انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان به طور مطلوب برگزار شده است.

وی با اشاره به مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که هشتم تیر سال جاری برگزار شد، اضافه کرد: این مرحله از انتخابات به طور مطلوب و باهمکاری و تعامل دستگاه های ذیربط و اقشار مختلف مردم در صحت و سلامت و امنیت برگزار شد.

فرماندار شهرستان سقز ادامه داد: برای مرحله دوم این دوره از انتخابات هم آمادگی کامل داریم و ۱۵ تیر ۲۱۹ شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی این شهرستان آراء مردم را جمع آوری می کنند.

وی اضافه کرد: در هر یک از این صندوق ها با توجه به موقعیت هر منطقه ۱۷ تا ۲۱ نفر از عوامل اجرایی، هیات نظارت، نماینده فرماندار و نیروی انتظامی حضور دارند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بر روشنگری و تبیین تاثیرگذاری انتخابات و مشارکت مردم تاکید کرد و گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در کنار مسئولان باید به بیان اثرگذاری حضور پرشکوه مردم در این رویداد سرنوشت ساز بپردازند و امید می رود همگان به این رسالت خود به نحو احسن عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha