استاندار ایلام: هفت ایستگاه پمپاژ نیمه تمام در دولت سیزدهم تکمیل شد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شد، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور و به ویژه در استان ایلام بوده است.

به گزارش ایرنا، " حسن بهرام‌نیا" روز سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام، اظهار کرد: برای مرمت و تکمیل ۶ مصلی‌های نماز جمعه در استان ۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است و برای مرمت و بازسازی دفاتر ائمه‌جمعه نیز اعتباراتی به شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شدند، ابراز کرد: تکمیل و بهره‌برداری از چندین ایستگاه پمپماژ دیگر نیز جزو برنامه سال جاری است که به طور قطع نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج کشاورزی استان دارد.

استاندار ایلام یادآورشد: ۱۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل کل ۲۵ پروژه ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره استان که حدود ۲ دهه از زمان کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد نیاز بود که با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد استان این میزان اعتبارات تامین شود.

استاندار ایلام: هفت ایستگاه پمپاژ نیمه کار در دولت سیزدهم تکمیل شد

وی اضافه کرد: جمع آوری مدارس کانکسی از تاکیدات شهید آیت‌الله رئیسی بود که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و باید استمرار داشته باشد.

بهرام‌نیا ادامه داد: هیچ پروژه‌ای در هیچ شهرستانی نباید کلنگ‌زنی شود مگر در صورت ضرورت، تمام تمرکز دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

استاندار ایلام گفت: شاخص توزیع اعتبارات براساس جمعیت و وسعت است بنابراین شهرستان‌هایی که جمعیت و وسعت کمتری است دارای اعتبار کمتری هستند که باید به این شهرستان‌ها بیش‌تر توجه شود.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در طول مدت حدود سه سال، گفت: ۲ پروژه بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه به‌عنوان مطالبات مهم در آستانه افتتاح هستند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی در این دولت هزینه شده و هم اکنون پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن مربوط به دولت سیزدهم بود، در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور مدیران و اعضای شورای برنامه ریزی استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha