۲۰ سری جهیزیه و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان میامی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: ۲۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

مرتضی نوروزپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز و جاروبرقی است که به نوعروسان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه پنج قلم کالا اهدایی از اجناس ایرانی است، ابراز کرد: ارزش هر سری جهیزیه بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است که به همت خیران تهیه و بین زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان با مشارکت خادمیاران رضوی، گفت: برای تهیه و توزیع این غذاها حدود ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: توزیع جهیزیه و غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت دهه ولایت و همزمان با روز مباهله انجام شد.

پرداخت کمک هزینه نقدی به مددجویان، تأمین هزینه درمانی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارایه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و همچنین کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می‌شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تأمین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با ۲ بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha