رشد ۳ برابری صدور ضمانت نامه‌های سرمایه‌گذاری صنایع در سال ۱۴۰۲

تهران- ایرنا- مدیر برنامه‌ریزی، هوشمند سازی اطلاعات و امنیت فضای مجازی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع گفت: در سال گذشته جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، رشد ۳ برابری صدور ضمانت نامه در صندوق رقم خورد.

به گزارش ایرنا از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، نفیسه قربانی با اشاره به عملکرد صندوق طی دوسال اخیر و مقایسه آن با سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۷۹۰ میلیارد ریال ضمانت نامه در صندوق صادر شده که در مقایسه با سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: صدور ضمانت نامه از لحاظ تعداد در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل ۳۶۶ درصد رشد یافته است.

قربانی افزود: از جمله دلایل مهمی که موجب افزایش صدور ضمانت‌نامه در سال ۱۴۰۲ و همچنین ادامه رشد آن در سال ۱۴۰۳ شده؛ توجه ویژه به هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پایش مستمر فعالیت است. این مهم با تلاش و همت همکاران و بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در صندوق صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در ادامه این مسیر نیز در سال پیش رو مصمم به ایفای مطلوب‌تر سهم خود در رشد و حمایت از تولید هستیم.

قربانی خاطرنشان کرد: روند صعودی صدور ضمانت‌نامه صندوق در سال ۱۴۰۳ ادامه دارد به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال ضمانت نامه صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰۹ درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha