۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85526871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران حق جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند

اراک - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مدیران و کارمندان استانداری و فرمانداری‌ها حق جانبداری له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا «بهنام نظری» روز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، افزود: هر نوع جانبداری از نامزدهای انتخاباتی توسط کارکنان دولت تمام زحمات ستاد انتخابات را ضایع می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند انتخابات را با سلامت، امنیت، امانت‌داری و مشارکت بالا برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به سلیقه شخصی در انتخابات افزود: هرکدام از ما وقتی وارد شعبه اخذ رای می‌شویم، گرایش درونی داریم اما مهم این است که آنقدر شجاعت، جسارت و صبوری داشت باشیم که کسی نتواند تشخیص دهد که به چه کسی رای داده‌ایم.

نظری با بیان اینکه رمز موفقیت در انتخابات، همدلی و همراهی است ادامه داد: این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، حساسیت زیادی دارد زیرا انتخابات زودرس است و نیز در ۲ اردوگاه کاملا متضاد و مختلف برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: افراد حاضر در صندوق‌های رای، تدبیری اتخاذ کنند که مردم هنگام رای دادن دچار زحمت، سختی و معطلی نشوند و از فضای مسجد، مدرسه و غیره به نحو شایسته استفاده شود.

نظری افزود: ۹۹ و نیم درصد شعبات در انتخابات دور اول استان آنلاین بودند و امید است هم‌افزایی و همدلی که در دور اول بود در ۱۵ تیرماه تکرار شود و نتیجه انتخابات هرچه باشد، مردم پیروز این رویداد ملی هستند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و مردم باید بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی یکی نفر را به پاستور بفرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha