۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85526887
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: سد میمه دهلران نیمه دوم سال جاری آبگیری می‌شود+ فیلم

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه سد میمه دهلران نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود، گفت: ۸۳ درصد اعتبار هزینه شده سد میمه مربوط به دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، " حسن بهرام نیا" روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان دهلران، از پروژه سد میمه بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید، با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب سد میمه، گفت: این پروژه در سال ۱۳۸۹ کلنگ‌زنی شده و تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم فقط ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده بود اما در دولت سیزدهم عملیات عمرانی این پروژه شتاب گرفت و ۱۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

بهرام‌نیا گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با پیگیرهای مسئولان استانی این سد پیشرفتی بیش از ۸۰ درصد داشته و طبق زمانبندی نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۸۳ درصد اعتبار هزینه شده سد میمه مربوط به دولت سیزدهم است و با بهره برداری از این پروژه، ۶ هزار هکتار از زمین کشاورزی دهلران تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در سفر به شهرستان دهلران با حضور بر مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

بهره‌برداری از پروژه انتقال آب چشمه‌های آبگر دهلران به طول ۶ هزار و ۳۰۰ متر از برنامه‌های سفر استاندار ایلام به این شهرستان مرزی است.

دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha