۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸
کد خبر: 85526905
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خودروی حامل ۶۰۰ کیلوگرم لباس قاچاق در آمل توقیف شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی آمل گفت: خودروی نیسان حامل ۶۰۰ کیلو گرم لباس قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ مجید باقری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودرو نیسان حامل لباس های خارجی بررسی موضوع خبر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه خودرو نیسان را متوقف و در بازرسی از داخل آن ۶۰۰ کیلو گرم لباس تاناکورا شامل ۸۶۹ دست انواع لباس خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ باقری با بیان این که ارزش کالای کشف شده در این عملیات بر اساس نظر کارشناسان بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شد، اظهار کرد: ماموران در این اقدام یک متهم به قاچاق کالا را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که خرید و عرضه کالاهای قاچاق موجب رواج بیکاری و ضربه به اقتصاد و تولیدات داخلی خواهد شد، بیان داشت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مواجهه با عاملان عرضه کالای قاچاق مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha