نمایشگاه بین المللی آتش نشانی فرصتی برای تبادل تجربه آتش نشانان است

پردیس- ایرنا- رئیس آتش نشانی پردیس گفت: نمایشگاه بین المللی آتش نشانی فرصت تبادل تجربه ها بین آتش نشانان سراسر کشور است.

به گزارش ایرنا، امیرحسین ملاشور بعد از شرکت در نمایشگاه بین المللی آتش نشانی، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت :همزمان با افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری، نشست مدیران عامل آتش‌نشانی های کشور در مجموعه هتل المپیک تهران برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی آتش نشانی فرصتی برای تبادل تجربه آتش نشانان است

وی ادامه داد: همایش‌های سالانه آتش‌نشانی که با هدف ارتقای تجربیات و تجهیزات و آموزش‌های به روز در جهت حفظ جان و مال مردم برگزار می شود.

رئیس آتش نشانی پردیس با اشاره به حضور علیرضا فخاری استاندار تهران در آیین افتتاحیه نمایشگاه، توضیح داد: این رویداد علمی تا ۱۳ تیرماه با حضور بیش از ۸۰ نفر از روسای آتش نشانی از شهرهای مختلف کشور حضور دارند که فرصت خوبی برای تبادل تجربیات است.

نمایشگاه بین المللی آتش نشانی فرصتی برای تبادل تجربه آتش نشانان است

ملاشور گفت: ۱۹ کارگاه به طور همزمان در موضوعات؛ کلاس‌های تخصصی در حوزه عملیات، پیشگیری، موضوعات فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ ایمنی جامعه، موضوعات مربوط به ضعف قوانین، فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های مربوط به آتش نشانی‌های کشور، نمایشگاه و مانور به میزبانی سازمان آتش‌نشانی تهران در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: تبادل تجربیات و تعامل با دیگر آتش نشانان، درارتقای دانش و تجربه پرسنل،اثر بخش خواهد بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha