۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85527249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی دولت شهید رئیسی برای راه‌سازی در بوشهر

بوشهر-ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دولت شهید رئیسی در سه سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه‌سازی بوشهر اجرا و یا افتتاح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود دستغیبی روز سه‌شنبه در نشست خبری دستگاه های اداری زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر اظهار کرد: طول راه‌های استان بوشهر تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم چهار هزار و ۴۳۴ کیلومتر بود که در سه سال دولت شهید رئیسی ۲۴۴ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و محورهای روستایی به مجموع طول راه‌های استان بوشهر اضافه شد.

وی بیان کرد: یکی از طرح‌های شاخص استان محور چهار خطه بزباز - بندو در شهرستان عسلویه است که شکل جهارخطه و به طول ۲۶ اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: افتتاح کمربندی دوراهک به کنگان به طول ۱۳.۵ کیلومتر بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر بزرگراه اهرم - برازجان، ۶ کیلومتر از محور ساحلی دیر به کنگان با نام شهید رئیسی به طول ۶.۲ کیلومتر و سه کیلومتر محور گناوه به گچساران از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده در استان توسط دولت شهید رئیسی است.

بیشتر بخوانید

۷ نقطه پرحادثه جاده‌ای در استان بوشهر ایمن‌سازی شد

آغاز عملیات ایمن‌سازی کارگاه‌های راه‌سازی استان بوشهر

نگاه ویژه دولت سیزدهم به ایمن‌سازی راه‌های روستایی استان بوشهر

دستغیبی ادامه داد: در سفر آخر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵ کیلومتر محور ساحلی دیر - بوشهر در دستور ساخت قرار گرفت که بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طول محور ساحلی بندر دیر به بوشهر ۱۹۰ کیلومتر که برای تکمیل این محور ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
دستغیبی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر هشت میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در محور دالکی به کنارتخته مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: نیاز اعتباری این محور برای تکمیل ۱۵ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha