۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85527261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداران ۹۰ میلیاردریالی در بم دستگیر شدند

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85527261
کلاهبرداران ۹۰ میلیاردریالی در بم دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه کلاهبرداران ۹۰ میلیارد ریالی در این شهرستان دستگیر شدند گفت: متهمان به ۴۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند و این پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، عزت الله عبدلی نسب روز سه شنبه افزود: پرونده ای در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان بم مبنی بر اینکه ۲ نفر با معرفی خود به عنوان کارمند ادارات مختلف و مرتبط با افراد با نفوذ، با وعده کذب واگذاری سریع‌تر زمین و مسکن از مردم کلاهبرداری کرده‌اند، تشکیل شد.

وی اظهار داشت: با اقدامات پلیسی مشخص شد ۲ متهم با جعل این عناوین پول‌هایی از مردم دریافت و متواری شده اند و با تحقیقات و ردزنی‌های تخصصی ماموران پلیس آگاهی، متهمان متواری شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند که به ۴۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد اجازه ندهند افرادی سودجو و کلاهبردار با چرب زبانی به اهداف شوم خود برسند و چنانچه قصد خرید زمین،مسکن و پرداخت کمک‌های خیرخواهانه را دارند از طریق مراکز معتبر و قانونی به این امور اقدام کنند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha