میراسماعیلی: روز جمعه ثابت خواهیم کرد که پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو، گفت: مهمترین مساله در راستای حضور مردم در انتخابات آن است که به دنیا ثابت خواهیم کرد، پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هفته جاری، اظهار داشت: به طور قطع این وظیفه تمامی ایرانیان واجد شرایط است تا در انتخابات روز جمعه شرکت کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه و تکلیف است تا روز جمعه با قدرت پای صندوق‌های رای برویم و در تعیین سرنوشت کشورمان، نقش خود را ایفا کنیم. در این‌ سال‌ها، جامعه بزرگ ورزش، مانند همیشه همراه با آحاد مردم در انتخابات حضور داشته‌اند و حتما این اتفاق تکرار خواهد شد.

میراسماعیلی: روز جمعه ثابت خواهیم کرد که پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: مهمترین مساله در راستای حضور مردم در انتخابات آن است که به دنیا ثابت خواهیم کرد، پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

قهرمان سابق جودو جهان گفت: از رئیس جمهور آینده می‌خواهم به ورزش نگاه ویژه داشته باشد، چرا که ورزش برای جوانان و جامعه ایجاد شادی و نشاط می‌کند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر برگزار خواهد شد. مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار شد و در پایان مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha