۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85527358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار جمهوری اسلامی می شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در آیین توزیع ۹۲۴ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان لرستان با همکاری ارتش در پادگان بدرآباد لشکر ۸۴ با اشاره به شهادت شهید جمهور بیان کرد: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و طبق قانون اساسی باید رییس جمهور بعدی انتخاب و دولت بعدی تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری هیچکدام از داوطلبان نتوانستند ۵۰ درصد آرا را کسب کنند افزود: براساس قانون اساسی مردم نقش اساسی را در انتخاب دولت دارند و مرحله دوم انتخابات روز جمعه برگزار می شود.

استاندار لرستان گفت: همه مردم استان برای حضور مردم در پای صندوق مبلغ باشید، چراکه توانمندی و قدرت برای جمهوری اسللامی خلق می کند و چشم طمع دشمنان را کور می کند.

شفقت ادامه داد: انتظار می رود همه پای صندوق حضور داشته باشند و در انتخاب اصلح به کسی رای دهید که مسیر این دولت را دنبال کند و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند را داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهید جمهور توجه ویژه ای به محرومان داشتند اظهار کرد: برنامه هایی از جمله تهیه جهیزیه برای نوعروسان نشان دهنده وحدت و همدلی و توجه آحاد نیروهای مسلح به نیازمندان است و نیروهای نظامی علاوه بر دفاع از میهن و مقابله با دشمن در خدمت مردم و مشغول خدمات رسانی به آنها هستند.

استاندار لرستان با اشاره به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در سیل ۹۸ لرستان ادامه داد: خدمات نیروهای مسلح برای کمک به مردم در زمینه های مختلف مورد توجه بوده است.

شفقت با بیان اینکه کمیته امداد به منظور توجه به مستضعفان و محرومان تشکیل شده و در طول ۴۵ سال خدمات بسیاری خوبی ارائه کرده است، عنوان کرد: توجه به محرومان امید به زندگی و نشاط را در بین این خانواده ها افزایش می دهد و این خدمات جزو ماموریت های نهاد مقدس کمیته امداد است.

وی بیان کرد: در دولت شهید رییسی تمام دولت به ویژه رییس جمهور شهید در کنار محرومان حضور می یافت و به آنها توجه می کرد.

اهدا ۱۱ هزار و ۴۵۴ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: طی دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۴۵۴ سری جهیزیه به مددجویان این استان اهدا شده است.

جلال شیخ پور نیز بیان کرد: طی سه سال دولت شهید رئیسی ۱۱ هزار و ۴۵۴ سری جهیزیه به ارزش ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۶ هزار و ۸۹۲ سری لوازم خانگی به ارزش۵۶۰ میلیارد ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۲۱ هزار و ۸۵۱ مددجو پرداخت شده است ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

شیخ پور تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به مددجویان را ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: در دولت سیزدهم ۲۸ هزار شغل پایدار برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان خودکفا شدند و ظرف سه سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ کلید تحویل مددجویان کمیته امداد استان داده شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه خدمات این نهاد در دولت شهید رییسی حدود ۲ تا سه برابر افزایش یافته است افزود: هدف از اهدا جهیزیه به این نوعروسان عرض تبریک و شادباش به این عزیزان است.

شیخ پور افزود: به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشز و خدمات ویژه درمان نیازمندان ۱۴۰ هزار نفر با با مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال تحت پوشش قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در راستای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج نیازمند ۳۲ هزار و ۲۳۱ نفر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و در حوزه رفع سوء تغدیه به مادران باردار و شیرده هفت هزار و ۶۴۱ نفر با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال تحت حمایت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زنان سرپرست خانوار بیمه شده توسط این نهاد هفت هزار و ۸۵۷ نفر است ادامه داد: در این راستا طی دولت سیزدهم ۳۴۰ میلیارد ریال در سطح استان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha