۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۰
کد خبر: 85527386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار جیرفت: صیانت از آرای مردم خط قرمز ما است

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: برگزاری انتخاباتی بی حاشیه و صیانت از آرای مردم خط قرمز هیات اجرایی و نظارت است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد بلندنظر عصر سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: افراد شاغل در ادارات نباید از امکانات دولتی علیه یا به نفع یک نامزد انتخابات استفاده کنند و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نیز اشراف کامل را بر نحوه اجرای انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: ۲۴۲ صندوق اخذ رای که ۱۲۰ صندوق ثابت و ۱۲۲ صندوق سیار است آرای مردم را دریافت می کنند که ۹۲ صندوق شهری و مابقی روستایی است.

وی عملکرد مدیران را نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر مشارکت دانست و افزود: در مورد خدمات دولت اطلاع رسانی لازم و مورد قبول در جیرفت صورت نگرفته است و مدیران انتظارات در این زمینه را برآورده نکردند.

بلندنظر با بیان اینکه در حوزه هایی از جمله برق، آب، صنعت و معدن کارهای بزرگی در شهرستان انجام شد اضافه کرد: در سال۱۴۰۱ اعتبارات شهرستان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال ، سال گذشته چهار هزار و ۷۰ میلیارد ریال بوده و امسال به پنج هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی گفت: ۸۰ زمین چمن مصنوعی طی دو سال اخیر در دهیاری ها ساخته شده است که امری بی سابقه بوده است.

فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: امسال در شهرستان بیش از ۱۷ حلقه چاه آب شرب حفر و وارد مدار شده است.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری دور دوم انتخابات داریم ادامه داد: تلاش کنیم مشارکت در انتخابات حداکثری باشد.

بلندنظر گفت: دستگاه‌ها نظارت کنند هیچگونه خللی در خدمت رسانی به شهروندان و روستاییان در این مدت قبل و بعد از انتخابات پیش نیاید.

وی افزود: انتخابات را نباید بهانه خدمت کرد و نباید کار ارباب رجوعی را به هفته دیگر محول کنیم.

بلندنظر خواستار آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب و برق برای روز جمعه شد و افزود: در مجموع هر وقت برق یا آب قطع می شود مدیران مربوطه از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کرده و اعلام کنند زمان قطعی چه مدت خواهد بود.

امام جمعه جیرفت: رای دادن وظیفه دینی و ملی است

امام جمعه جیرفت هم در این نشست گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی اساس و رکن نظام است و هرکس اسلام را دوست دارد اینجا ام القرای اسلام است و هرکس اهل بیت را دوست دارد اینجا حرم اهل بیت قرار دارد.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: وظیفه دینی و ملی اقتضا می کند پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم و رای دهیم.

وی اضافه کرد: باید با صحبت با مخاطبین و اطرافیانی که احتمال می دهیم رای ندهند آنها را توجیه کنیم که رای باعث شادی خون شهدای عزیز و امام شهدا خواهد شد.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: تبیین و بصیرت افزایی کنیم تا حضور مردم نسبت به جمعه گذشته بیشتر شود و آن را ادای تکلیف و یک وظیفه بدانیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی اظهار کرد: در مورد انتخاب اصلح هم مشورت دهیم تا حرکتی که شهید رییسی آغاز کرد ادامه یابد.

حجت الاسلام تارم افزود: رشد اقتصادی، رونق تولید و بازگشت به کار کارخانه‌های راکد و همچنین افزایش ارتباطات ایران با دنیا در دولت سیزدهم قابل تحصین بود که به دور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha