عزیزی: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای پیام‌های مهمی به همراه خواهد داشت

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای پیام‌هایی به همراه دارد که در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد: ورزش به عنوان یکی از مولفه‌های تاثیرگذار جامعه، نقش مهم و اساسی در الگوسازی نوجوانان و جوانان دارد و همواره جامعه ورزش به این نقش و رسالت خود واقف بوده و است.

وی ادامه داد: اگر در زمان جنگ، نیروی نظامی یک کشور نماد اقتدار و قدرت به حساب می‌آید، این نقش در زمان صلح بر عهده ورزشکاران و قهرمانان سپرده می‌شود و آنها با شایستگی‌های خود در میادین ورزشی، اقتدار کشورشان را به رخ می‌کشند.

رئیس فدراسیون تنیس یادآور شد: در دور اول ریاست جمهوری شاهد حضور قهرمانان و ورزشکاران در کنار ملت بزرگ ایران بودیم و بدون شک در روز جمعه این هفته نیز جامعه ورزش مانند گذشته رسالت خود را به خوبی به سرانجام رسانده و در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

گفنتی است دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر برگزار خواهد شد. مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار شد و در پایان مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha