نبی: مشارکت ورزشکاران در انتخابات پرشور خواهد بود/ حمایت دولت چهاردهم از ورزش، ویژه باشد

تهران- ایرنا- نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال معتقد است که جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری مانند همیشه حضور پرشوری خواهد داشت و باید حمایت دولت جدید از ورزش، ویژه و مستمر باشد.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیرماه، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو با توجه به آینده کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. جامعه ورزش در تمام انتخابات‌ها حضور پرشوری داشته و به طور قطع روز جمعه باز هم ورزشکاران و قهرمانان با حضورشان پای صندوق‌های رای همه را سربلند خواهند کرد.

نبی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: از همه می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند تا با یک انتخاب درست، شرایط بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ورزش با توجه به تاثیرات مثبتی که از نظر اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی دارد، همواره باید مورد توجه باشد. به همین خاطر از رئیس‎‌جمهور جدید درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و به مطالباتشان رسیدگی کند.

نبی با بیان اینکه ورزش در دنیا تبدیل به یک صنعت و عامل موثر در سلامت و نشاط جامعه شده است، تاکید کرد: منتخب مردم می‌بایست در جهت رفع مشکلات موجود اهتمام بورزد. در حوزه ورزش هم باید دولت‌ها، حمایت مادی و معنوی کاملی از رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشند. ورزش یکی از فاکتورهای غرور و اقتدار ملی در میادین بین‌المللی است و معتقدم در صورتی که حمایت‌های لازم از تیم‌ها و فدراسیون‌های مختلف نشود، موفقیتی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب نخواهد شد و فرصت آن شور و اعتباری که به واسطه ورزش می‌توانیم ایجاد کنیم، از دست می‌رود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این راستا با توجه به اهمیت ورزش در سراسر دنیا به جهت تاثیرات مثبتی که در جامعه ایجاد می‌کند، دولت جدید می‌بایست با تدوین برنامه مدون و کاملی از ۵۲ فدراسیون ورزشی و همچنین انجمن‌های ورزشی، حمایت مستمر و لازم را داشته باشد.

نبی همچنین با اشاره به اهمیت روابط بین‌الملل در ورزش کشور، تصریح کرد: به توجه به تاثیرگذاری که ارتباطات بین‌المللی در ورزش دارد، اهمیت این بخش هم نباید از نظر دور بماند و تسهیل و گسترش ارتباط با کشورهای مختلف و بیشتر شدن مراودات ورزشی مورد توجه دولت چهاردهم قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha