۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85527442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳۰ واحدی تولیدی در اصفهان توسط دولت سیزدهم احیا شد

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بیش از۵۳۰ واحد تولیدی راکد در استان که بدلیل برخی سوء تدبیر و حمایت‌ها تعطیل شده‌ بود در دولت سیزدهم به چرخه فعالیت بازگشت.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح و راه‌اندازی مجدد شرکت کاشی اصفهان با حضور وزیر کشور افزود: یکی از سیاست‌هایی که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی داشت احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال بود که در اصفهان نیز، این موضوع با جدیت دنبال شد.

وی اظهار داشت: از مجموع ۵۳۰ واحد نولیدی احیاء شده، بیش از ۲۰۰ واحد در غرب استان واقع شده‌ است.

استاندار اصفهان یادآور شد: یکی از واحدهای بزرگ استان که در سالهای گذشته درگیر حواشی و متوقف مانده بود مجموعه کاشی اصفهان است که از واحدهای تولید کاشی بسیار ویژه و ممتاز کشور در دهه‌های اخیر و در برهه‌هایی بزرگترین کارخانه تولید کاشی کشور بود.

وی با بیان اینکه با توقف این مجموعه حدود ۸۰۰ نیروی مجموعه کاشی اصفهان بیکار شدند، کفت: طی سه سال گذشته ظرفیت بسیاری برای بازگشت این واحد تولیدی به مدار خدمت به میدان آمد و جلسات متعددی در استان با برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای تأمین برگزار شد.

مرتضوی خاطرنشان‌کرد: درنهایت با پیگیری‌های مجدانه‌ای که در شهرستان نجف آباد انجام شد و با مذاکره و ورود سرمایه‌گذار جدید این واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشت.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۲ خط تولید از این مجموعه فعال و راه‌اندازی مجدد شده است و افق استان بازگشت کامل این مجموعه با همه خطوط تولیدی به چرخه فعالیت است.

استاندار اصفهان افزود: در زمان حاضر حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان و کارگران این مجموعه به فعالیت بازگشتند و درصدد هستیم با حمایت‌های بعدی شرایطی را فراهم کنیم تا تمامی کارگران به فعالیت بازگردند.

کارخانه کاشی اصفهان در ۲۰ کیلومتری غرب اصفهان در محدوه شهر گُلدشت از توابع شهرستان نجف‌آباد قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha