پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد در دولت سیزدهم سه برابر شد

بجنورد- ایرنا- مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پرداخت مستمری به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در دولت شهید رئیسی سه برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا لاله افتخاری سه شنبه شب در آیین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت تابستان در استان خراسان شمالی اظهار کرد: دولت رئیسی توجه ویژه ای به محرومان، نیازمندان به ویژه مستمربگیران داشت.
وی افزود: ارائه آموزش های مهارتی از اهداف کمیته امداد در برنامه های اوقات فراغت است و خانواده ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه تعطیلات اوقات فراغت تابستان فرصتی طلایی برای دانش آموزان و خانواده های آنان است افزود: دانش آموزان و خانواده ها می توانند در این فرصت فارغ از چارچوب های مدارس و دانشگاه ها برای بازنگری در زندگی و آینده خود استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان فرصت خوبی برای حرفه آموزی و تقویت استعدادها و مهارت‌ آنان است بیان کرد: کمیته امداد در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های مختلفی تدارک دیده است.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: تاکید ویژه رهبر انقلاب به اصلاح سبک زندگی در واقع یک نقشه راه برای هدفمند کردن زندگی افراد است.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات امروز نقش بسزایی در آینده کشور دارد و در واقع هر رای ما یک رای به استقلال و امنیت کشور است .

این آیین با حضور شماری از مسوولان فرهنگی ، دانشجویان و دانش آموزان در سالن حافظ بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha