۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85527482
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۵۲ واحد مسکونی روستایی در بندرگز گلستان افتتاح شد

گرگان- ایرنا- ۵۲ واحد مسکونی روستایی در شهرستان بندرگز عصر سه‌شنبه با حضور استاندار گلستان و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و تحویل مالکین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین در این مراسم چهار هزار و سیصدمین واحد مسکونی نوسازی شده بندرگز نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای انتخاب اصلح لازم نیست خود را به دردسر بیاندازیم، بلکه با نگاه کردن به شهید جمهور می‌توان اصلح را برگزید.

علی‌محمد زنگانه اظهار داشت: جدیت، مرد میدان و مرد عمل بودن، اخلاق سیاسی و اجتماعی، تواضع و پای ولایت بودن و قاطعیت مقابل دشمنان ویژگی‌های شهید رئیسی بود که با نگاه به آنها در خصوص انتخاب اصلح می‌توان تصمیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید رئیسی بیان کردند که ایشان تراز جدیدی در خدمت‌رسانی ایجاد کرد و من می‌گویم که شهید جمهور تراز جدیدی در اخلاق سیاسی ایجاد کرد.

استاندار گلستان گفت: دولت شهید رئیسی تنها دولتی بود که در انتخابات مجلس شورای اسلامی از لیست، حزب و جناحی حمایت نکردند.

زنگانه یادآور شد: آن موقع که نامزدها در مناظرات به چهره همدیگر چنگ می‌انداختند، در هر ۲ مرحله انتخابات (دوازدهم و سیزدهم) ریاست جمهوری، شهید رئیسی تنها فردی بود که به کسی تعرض نکرد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی هیچ وقت برای رای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیرسوال نبرد که متاسفانه زیرسوال بردن یک روش شده و برخی مطالبی بیان می‌کنند که انگار هیچ کاری و هیچ چیزی نشده و ما انگار رستم دستان هستیم که از راه رسیدیم همه مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی هیچگاه متوسل به روش‌های غیراخلاقی نشد.

استاندار گلستان با اشاره به این که عده‌ای بیان کردند که رشد هشت درصدی محقق نمی‌شود و چرا سر خود و مردم را کلاه می‌گذارید، گفت: دولت سیزدهم کشور را با رشد منفی ۵.۴ تحویل گرفت و بعد از ۳۳ ماه این رشد با قدر مطلقش ۴.۳ مثبت شده است.

زنگانه با بیان این که در گلستان رشد صنعتی به ۷.۹ رسیده، خطاب به نفی کنندگان این مسایل، اظهار کرد: این رشدها می‌تواند محقق شود، چرا جفا و ناامیدی را القا می‌کنید؟ چرا می‌گویید نمی‌شود و نمی‌توانیم؟

وی بیان کرد: می‌شود دیپلماسی التماسی را کنار گذاشت، امروز از سر عزت و اقتدار مردم مسلمان ایران، شرایطی رقم خورده که آمریکایی‌ها بخواهند کاری در منطقه انجام دهند، مجبور به هماهنگی با ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در مقابل مستکبرین عالم ایستادیم، از خاک ایران رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادیم و هیچ غلطی نکردند و نمی‌توانند بکنند.

استاندار گلستان گفت: فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان‌ها در دولت سیزدهم رشد خوبی داشت که همین مساله باعث شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کند که من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم، اما از این دولت به دلیل همین کارهای نوین در کنار حمایت تمجید هم می‌کنم.

زنگانه افزود: شهید رئیسی در دیپلماسی اقتصادی روابط با کشورهای همسایه را تبدیل به یک فرصت طلایی کرد که سبب افزایش صادرات غیرنفتی و افزایش درآمد ناخالص کشور شد.

وی یادآور شد: در همین حوزه در گلستان تردد کامیون از مرز اینچه‌برون از عدد صفر در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۶۰ دستگاه رسید، حجم عبور ترانزیت کالا از همین مرز از یک میلیون تن عبور کرد و سهم صادرات گلستان از کل صادرات کشور به کشورهای ترکمنستان و قزاقستان افزایش و به ۲۱ درصد و ۳۰ درصد رسید.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند ما پروژه‌های نیمه تمام را افتتاح می‌کنیم تا به نام ما تمام شود، به واقع کدام پروژه‌ها اینطور است؟ ما پروژه‌های ناتمام به اتمام رسیده و در حال استفاده را مانند هر هفته یک مدرسه، ۴۵ پروژه‌ بزرگ، متوسط و کوچک ورزشی و بسیاری دیگر در حوزه‌های مختلف را افتتاح می‌کنیم.

استاندار گلستان خطاب به مدعیان این مطالب گفت: شما کسانی هستید که از خارج استان آمدید و در اینجا ساکن شدید، نان و نمک این مردم را می‌خورید، دروغ‌پردازی می‌کنید و اسمت شده مثلا خبرنگار.

زنگانه اظهار داشت: فضا طوری بر هم می‌زنی که مسوولان ارشد جرات نمی‌کنند به گلستان بیایند، وزیر محترمی آمدند چند پروژه ما را افتتاح کردند، این که تیم همراه وزیر چهار سیخ جگر خوردند را مطلب می‌زنی و آبروی و حیثیت استان را می‌بری، کی شما می‌خواهید دست از این کارهایتان بردارید، خجالت نمی‌کشید، به قول شهید رئیسی ما در محضر خدا هستیم.

وی بیان کرد: گستر - گستره استان از بن‌بست‌شکنی‌ها بگیرید، پتروشیمی، منطقه آزاد، جزیره آشوراده، خلیج گرگان در همین بندرگز یکی از جاهایی است که ۷۰۰ متر آمده بود جلو، الان عمق آب به ۶۵ سانتیمتر بعد از لایروبی رسیده، شوری آب نصف شده و کیفیت آب بهبود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر خلیج گرگان خشک می‌شد، اینجا جای زندگی نبود، کی آمد خلیج را نجات داد، ۲ بار رییس جمهور آمدند و خلیج را دیدند، در جزیره آشوراده هم حضور یافت.

استاندار گلستان گفت: فروش نفت ما به ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود، دوباره به بالای ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید.

زنگانه افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که خارج کردن ما از سیستم تک ساحتی برجامی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

وی خطاب به مدعیان برجام یادآور شد: برجام شما ۱۱ تا ۱۵ مورد تعهد بود که همه را انجام دادید، هیچکدام را طرف‌های مقابل اجرا کردند، ترامپ هم از آن خارج شد و در واقع آمریکا بدتر از کشورهای اروپایی و اروپایی هم بدتر از آمریکا عمل کردند.

وی تصریح کرد: این همان دشمن است، در مقابل دشمن باید قوی باشی، گردنت را کج کنی می‌زنند توی سرت، بری مقابل صندلی سران کشورهای مرتجع منطقه زانو بزنی، عزت خود و ملت را از بین بردی.

استاندار گلستان گفت: کاری نکنیم که به کذا برگردیم، باید به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

برای واحدهای مسکونی روستایی افتتاح شده ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha