همایش تجلیل از ۹۴ دهیار برتر بخش مرکزی خاش برگزار شد

زاهدان - ایرنا - بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: همایش تجلیل از ۹۴ دهیار برتر بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا عیدمحمد قلندرزهی روز چهارشنبه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های شوراها و دهیاران در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و نیز مشارکت در انتخابات افزود: دهیاران این بخش در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند که عملکرد آنان قابل تقدیر است‌.
وی ادامه داد: توسعه، عمران و آبادانی روستاها با همکاری شوراها و دهیاران میسر بوده و در دولت سیزدهم اقدامات حمایتی ارزشمندی برای توسعه روستاها صورت گرفته است.
بخشدار مرکزی خاش اظهار کرد: در مباحث عمرانی، زیربنایی، اجرای طرح‌های هادی، برق و آبرسانی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی اقدامات جهادی انجام و شاخص‌های خدمات رسانی به جامعه هدف ارتقاء یافته است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مرحله دوم بیان کرد: همکاری و همراهی دهیاران در عرصه انتخابات به موفقیت برگزاری سالم و با شکوه آن کمک می‌کند.
قلندرزهی اظهار کرد: دهیاران این بخش در انتخابات اسفندماه سال گذشته و نیز انتخابات هشتم با قوت پای کار بودند و در انتخابات پانزده تیرماه نیز آماده خلق حماسه هستند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha