مدیرکل ارشاد بوشهر: برای آینده فرزندانمان بدنبال مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم

بوشهر- ایرنا - رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:برای ایران ، فردای خودمان و فرزندانمان با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات چهاردهیمن دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه پای صندوق های اخذ رای حاضر شویم.

" عبدالرحیم افروغ " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: صیانت از آرای مردم تکلیف شرعی و رسالت قانونی مجریان انتخابات است که این مهم با سلامت و صلابت انجام می شود.

وی افزود: مهندسی انتخابات در جمهوری اسلامی اتهامی بیش نیست و نظام با قدرت مدافع رای مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: اگر انتخابات مهندسی شده است پس این ستادها ، کارناوال‌ها و برنامه های تبلیغاتی نامزدها با چه هدفی در حال انجام است.

افروغ تصریح کرد: امروز مسیر پیش روی ما متعالی، رو به جلو، سعادت آفرین، آینده دار و امیدآفرین است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی افراد آزاد هستند به هر کس می‌خواهند رای دهند اما تلاش کنیم به سمت گزینه‌هایی که به مبانی انقلاب معتقدتر هستند، برویم.

افروغ گفت: درصد بالای مشارکت در انتخابات برای کشور عزت و قدرت آفرین است.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: نظام اسلامی به اشکال مختلف دنبال تعیین سرنوشت مردم به دست خود آنهاست و این مردم هستند که تعیین می کنند چه کسی رییس جمهور باشد.

وی اضافه کرد: انتخابات دور اول ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اثبات سالم بودن انتخابات در جمهوری اسلامی است و نظام اسلامی هیچ مهندسی در انتخابات ندارد.

بیشتر بخوانید

رسانه ها برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند

فضای تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر پرنشاط است

مدیرکل ارشاد بوشهر: ۷ جشن مشارکت‌آفرین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود

افروغ با تاکید بر اینکه قدردان فرصت انتخابی که انقلاب اسلامی در اختیار ما گذاشته است، باشیم، اظهار کرد: دشمن همواره با رسانه های خود و ایجاد شبهه مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می کردند که ملت با شرکت در انتخابات در دهان آنها زدند البته جاهایی هم کاهش حضور داشتیم.

وی گفت: مسجدی ها با ایجاد شور و موج انتخاباتی به احترام اسلام و شهدا در دیدارهای چهره به چهره کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند را به حضور پای صندوق رای دعوت کنند.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دشمنان همواره تفکر بی تفاوتی به ما تزریق کرده اند، در حالی که ما نسبت به مردم و جامعه مسئولیت داریم و باور ما حضور همه در پای صندوق رای است.

وی یادآور شد: کسانی که باورشان این است که عده کمی در انتخابات شرکت کنند تا گزینه مدنظر آنها انتخاب شود، فهم انقلابی ندارد. فهم انقلابی می گوید همه افراد پای صندوق رای بیایند و اسم هرکس از صندوق بیرون آمد، منتخب مردم است.

افروغ ادامه داد: البته در کنار حضور حداکثری گزینه اصلح و انقلابی انتخاب شود که گره از مشکلات مردم باز کند.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: وقتی به خدا توکل و با اخلاص در انتخابات شرکت کنیم، خداوند نیز رئیس جمهوری مخلص و انقلابی و پای کار برای حل مشکلات جامعه به ما می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha